فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دوستت دارم جدید

پیامک و اسمس ابراز محبت و علاقه
.
دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم
.
.
.
تو می دانی که حتما ، دوستت دارم نه سرپایی ، که قطعا ، دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی ، دل من را بخر با عشق که نقدا دوستت دارم
.
.
.
خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی
خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی
حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی
.
.
.
زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

.

.

.

باهات میام نفس نفس

تو آسمان توی قفس

از اول تا آخرش

دوستت دارم همین و بس

.

.

.

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند :
دوستت دارم دارم دارم

.

.

.

مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم

به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم 

به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن

درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

.

.

.

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

.

.

.

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار

دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری

.

.

.

اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون

.

.

.

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

.

.

.

دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه 19 آذر 1392 ساعت 13:39

عالی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد