فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه باحال

تنها
غمگین
نشسته با ماه
در خلوت ساکت شبانگاه
اشکی به رخم دوید ناگاه
روی تو شکفت در سرشکم
دیدم که هنوز عاشقم آه

.

.

.

من بی تو اندوه سرد زمستونم

پرنده ای زخمی ، اسیر بارونم

ای مثل من عاشق هم تای من محجوب

بمون با من ای بهترین ای خوب

.

.

.

بزار چشماتو خیلی آروم رو هم
بزن زیر گریه سبک شی یه کم
یه امشب غرورو بزارش کنار
اگه ابری هستی با لذت ببار

.

.

.

بیشتر از دیروز ، کمتر از فردا

بیشتر از خودم ، کمتر از خدا

دوستت دارم

.

.

.

مرا صد بار از خود برانی
باز هم دوستت دارم
به زندان تنهایی ام کشانی
باز هم دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدن
چه حاصل از وفا کردن
مرا لایق بدانی یا ندانی
باز هم دوستت دارم

.

.

.

تو را دارم ای گل ، جهان با من است 
تو تا با منی جان ، جان با من است 
چو می تابد از دور پیشانی ات
کران تا کران آسمان با من است

.

.

.

آنقدر از زندگی دلگیرم که روز مرگ خود را جشن میگیرم

.

.

.

محبوب من یک پل بزن از چشم خود تا چشم من
تا یک سبد احساس را تقدیم چشمانت کنم

.

.

.

من به چشمای خودم شک کردم
این همه میشه مگه زیبایی ؟
مثه تو وقتی توی خوابم نیست
نمیشه حتی بگم رویایی

.

.

.

شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش

اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات ؟

.

.

.

گزارش سازمان هواشناسی هرچه می‌خواهد باشد ، پس از تو هوا پس است !

.

.

.

چه راههایی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست

خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه 2 شهریور 1390 ساعت 14:44 http://2khtaranetanha.blogfa.com

سلام
خوفی گلم؟؟؟
ما سری نزنیم شما سر نمی زنین؟؟؟؟
ولی اگه فک می کنی خیلی تنهایی
اگه فک می کنی کسی دوستت نداره
اگه فک می کنی کسی به یادت نیست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خیلی بیجا می کنی پس ما اینجا هویجیم!!؟؟
سری بزن
بابا پوسیدیم!!

سلام
باشه بابا چرا میزنی
بابت جملت ممنون
شما هویج نیستی و سالاری
حتما سر میزنم

laya 6 اسفند 1390 ساعت 18:53

slm hatman sar mizanim taze hameye matlabatoon ro ham khundam khaili bahal bud merc mamnoon az kare ghashangetoon vaghean jaleb bud estefade kardim omidvaram hamishe movafagh bashin

ممنون ، لطف داری !
شما هم موفق باشی دوست عزیز !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد