فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه آرزویی و دعایی مخصوص

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم

.

.

آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق خوشبختی هستی

.

.

آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمانی

.

.

یه روز غول چراغ جادو رو پیدا کردم
ازم خواست سه تا آرزو کنم

منم یه آرزو رو سه بار تکرار کردم : داشتن تو ، داشتن تو ، داشتن تو

.

.

الهی زندگیت طعم عسل شه / دعای دشمنت هی بی اثر شه
ستارت تا ابد روشن بمونه / سیاهی راه خونت رو ندونه
الهی مرغ عشق آرزوهات / سر شب تاسحر یکدم بخونه

.

.

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه میبخشند

به آن محراب پاکش برات آرزو میکنم ، خوب بودن ، خوب دیدن ، خوب ماندن را

.

.

هیج وقت ارزو نکن دنیا مال تو باشه

آرزو کن کسی که دنیای توست مال کسی نباشه

.

.

زندگی مانند گیتاری است که گاهی نوای غمگین می نوازد گاهی نوای شاد

امیدوارم گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازد

.

.

برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم

.

.

بودنت هدیه است برای قلب کوچکم و آرزوی من شادی دل رویایی تو است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد