فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس گلچین و جورواجور توپ و ناز

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه
من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه !
.
.
گاهی وقت ها حس آخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم ، تنها و خرد شده
.
.
عمریست نشسته ام پای لرز خربزه هایی که یادم نمیاد کی خوردمشون !!!
.
.
گذشته را فراموش کن چون این کار ارامش زمان حال شما را از بین می برد
.
.
تو زندگیت به بعضیا باید بگی : من چشم میذارم تو فقط برو گمشو !
.
.
دلم می خواست زمان را به عقب باز میگرداندم نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم ، برای اینکه نگذارم بیایند که رفتنشان را هم نبینم
.
.
کاش همیشه در کودکی می ماندیم ، تا به جای دلهایمان سر زانوهایمان زخمی میشد
.
.
از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است و خدا همچنان لبخند میزد

وقتی میخوای کسی رو بشناسی ، عصبانیش کن تا خودشو نشون بده !

.

.

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا در گیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند

.

.

درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را مینویسم ، دیگران یاد عشقشان می افتند اما تو بی خیالی !!!

.

.

آنچه از من تا تو گسترده گشته فاصله نیست ! دنیایی ست پر از "دلتنگی"

.

.

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز تو را تشخیص دهد :
اندوه پنهان شده در لبخندت را
عشق نهان در عصبانیتت را
و معنای حقیقی سکوتت را

.

.

برای خودت زندگی کن ، کسی‌ که تورا دوست داشته باشد با تو میماند ، برای داشتنت می‌جنگد ، اما اگر دوست نداشته باشد به هر بهانه‌‌یی میرود

.

.

قلبم را عصب کشی کردم
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد !

.

.

هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند !!! عسل ، مرهم نیش زنبور نیست

.

.

بزرگترین اشتباه اینایی که خرشون از پل گذشته اینه که فک میکنن دیگه پلی تو راه نیست

.

.

کاش ما آدم ها همانند گربه ها با چند لحظه بو کشیدن می فهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن ندارد !!!

.

.

خیانت یک اشتباه نیست !
درست‌ترین اتفاق در یک رابطه اشتباه است

.

.

کاش یادت نرود ، بین بی باوری آدمها
یک نفر میخواهد که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان ، برود از یادت

نظرات 2 + ارسال نظر

وبلاگ خوبی داری مطالبت واقعا خوب بود موفق باشی من هم یک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطیفه و اس ام اس ساختمش حتما بیا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" وبلاگتو ارسال کن

یا که بنر من از داخل وبلاگم برداشته و داخل وبلاگت بزار بعد بیا و بنر یا لینکتو به من بگو تا در وبلاگم بگذارم

موفق باشی

mehdi 1 دی 1390 ساعت 19:36 http://mehdisms.blogsky.com

سلام وست عزیز اگر تمایل به نویسندگی در وبلاگ من رو داری خبرم کن
http://mehdisms.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد