فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

بهترین و باحالترین اس مس های فارسی جدید

بهترین پیام دنیا :
یا بمان و امید فردایم باش یا دیروزم را برگردان و برو
.
.
آدمایی که پشت سرت حرف میزنن ، یا آرزوشونه جات باشن و نمیتونن ، یا آرزوشونه باهات باشن و نمیتونن !
.
.
نفس میکشم... پلک میزنم... به تو فکر میکنم...
نفس میکشم... پلک میزنم... به تو فکر میکنم...
اینها کارهای غیر ارادیست که هر ثانیه انجام میدهم
.
.
آنقدر از حرف لبریزم که تنها سکوت خالی ام می کند

.
.
با چتر باشم یا بدون چتر...
فرقی ندارد...
بدون تو...
خیس بارانم...
.
.
حالم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند ! گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود ! گاه چنان آلوده که نفست میگیرد !
.
.
برای خوشبخت شدن به هیچ چیز نیاز نیست جز نفهمیدن
.
.
چه عمری گذشت تا باورمان شد آنچه را باد برد خودمان بودیم !
.
.
من نه عاشق بودم و نه آلوده به افکار پلید...
من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
و خدا می داند...
سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود
.
.
سخت ترین دو راهی ، دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است
.
.
عشق مانند آسمان است ، گاهی صاف است و شاد ، گاهی غمگین است و بارانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد