فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دلنوشته های غمگین و عاشقانه (اس ام اس و جمله غمگین)

دل گیجه گرفته ام ؛ در صفر مطلق ذوب می شوم وقتی به کفش هایم کنار کفش هایش فکر میکنم

.

.

لیوان چایی روی میز در انتظار یک بوسه است
نه تو می آیی و نه او گرم می ماند

چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟؟؟

.

.

من طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتم
و در این میان سهم من تنها یک یادت به خیر ساده بود

.

.

صدای زندگی را میشنوم همه جا ، فرا میخواند مارا
ترا ! برای در آغوش کشیدن معشوق ات
مرا ! برای در آغوش کشیدن زانوی غم

.

.

شیرین بهانه بود
فرهاد تیشه می زد تا باور نکند صدای مردمانی را که در گوشش می خواندند
دوستت ندارد

.

.

لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم

تا بفهمی و بدانی چقدر جایت خالیست
تا بدانی نبودنت ازارم می دهد
لمس کن نوشته هایی را که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است
لمس کن لحظه هایم را
تویی که میدانی من چگونه عاشقت هستم
لمس کن این با تو نبودن ها را

لمس کن

.

.

تا تو رفتی همه گفتند که از دل برود هر آنکه از دیده رود
و به نا باوری و غصه ی من خندیدند
کاش می دانستی که در این عرصه ی دنیای بزرگ ،چه غم آلوده جدایی هاییست
کاش می دانستی که از دل نرود هر آنکه از دیده رود !

.

.

این حال من بی توست
بغض غزلی بی لب
افتاده ترین خورشید
زیر سم اسب شب
این حال من بی توست
دلداده تر از فرهاد
شوریده تر از مجنون
حسرت به دلی در باد
بی وقفه ترین عاشق
موندم که تو پیدا شی
بی تو همه چی تلخه
باید که تو هم باشی

.

.

پا
می رفت
می رفت
می رفت
غافل از دلی که جا مانده بود !

.

.

خودم هم قبول دارم کهنه شدم
آنقدر کهنه که میشه روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو

.

.

نمیشکنم !!!
تنها ، گاهی ، مچاله می شو

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 15 دی 1390 ساعت 12:36

عااااااالیه

ممنون

نغمه 26 بهمن 1390 ساعت 18:33

خییییییییلی دوس داشتم خانومی.مرسی

خانومی ؟ من پسرما !
البته مینا هم قبلا بود ولی الان دیگه زیاد نمیاد !
به هر حال لطف کردی !

رهگذر 12 شهریور 1391 ساعت 23:23

خیلی عالی بود مرسی

قابل شمارو نداشت...

بسیار زیبا.
موفق باشید

مرسی...

بهنام خامنه 3 آبان 1391 ساعت 00:42

عالی بووووووووووووووود ....مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد