فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تاپ و خاص عاشقانه دی 1390

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو؟/تو شدی زندگی من،همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود/می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو

.

.

برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری!

.

.

l—-l-
 l      ‘.o
 l      /l
 l      JL

آویزون مرامتم!

.

.

سیم کارتم نشدیم همراه اول کسی باشیم

عشق مثل میس کال میمونه،وقتی میخوای بگیریش وامیسته

اما دوستی مثل پیامکه،چون میاد تو اینباکست تا وقتی که خودت پاکش کنی

.

.

سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم/از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا،کز غم هجران تو دلبر/باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم

.

.

نگاه می کنی و من ز شوق می میرم/همیشه بهر من ای چشم،خوش خبر باشی

.

.

در کلبه ی کوچکی که شعله ی وجود تو فانوس آن باشد ، سردی پاییز معنایی ندارد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد