فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس های جالب و باحال عاشقانه

دستانت
 حلقه میزنند به دور کمرم
 این تنها پرانتز دوست داشتنی زندگی من است !
.
.
یادت پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر
.
.
سالهاست عبور کرده ام از خویش
 یادم بخیر
.
.
من خیلی عاشق توام جز تو کسی رو ندارم / میخوان جدامون بکنن بیا بگو نمیذارم
.
.
اگر ماه بودم به هرجا که بودم ، سراغ تو را از خدا می گرفتم
و گر سنگ بودم به هرجا که بودبم ، سر رهگذار تو جا می گرفتم
اگر ماه بودی به صد ناز شاید ، شبی بر لبه بام من می نشستی
و گر سنگ بودی به هر جا که بودم ، مرا می شکستی مرا می شکستی

.
.
هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست که من کال ماندم و به تو نمیرسم ؟
.
.
کمی شیرین شو !
 بحران بی فرهادی را من حل میکنم
.
.
شیرین بهانه بود !
 فرهاد تیشه میزد تا نشنود صدای مردمانی را که در گوشش میخواندند:
 دوستت ندارد
.
.
ضربان قلبم را روی خنده های تو تنظیم کردم ، پس همیشه بخند تا زنده بمانم
.
.
میدونی اگه تموم زنبورای دنیا نیشت بزنن حقته چون تو خیلی گلی
.
.
الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم
.
.
هواشناسی اعلام کرده که گرما باعث بدحالى گلها شده !
اس ام اس دادم ببینم گل ما حالش چطوره ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد