فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جمله عاشقانه قشنگ برای تبریک روز تولد

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
 تولدت مبارک
.
.
جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !
 مهربانم : تولدت مبارک
.
.
خواستم برایت هدیه بگیرم
 گل گفت : که مرا بفرست که مظهر زیباییم
 برگ گفت : که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
 بید گفت : که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
 به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم ، به ناگاه قلبم را دیدم
 که بهترین چیز در زندگیم هست
 به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون
 او
 خود زیباست ، مظهر ایستادگیست
 سر به زیر و با نجابت است
 تولدت مبارک
.
.
عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار
تولد آسمانیت مبارک
.
.
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو . . .
لمس بودنت مبارک

.
.
باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم ، امشب اما همه جملات فرار کرده اند ، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم : تولدت مبارک
.
.
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست
لمس بودنت مبارک
.
.
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک
.
.
سبزترین خاطرات از آن کسانیست که در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک
.
.
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
بهانه زندگیم تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد