فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جدیدترین جکهای روز ایران

زن : چیکار می‌کنی عزیزم
 مرد : دارم شیر یا خط می‌اندازم
 زن : اگر شیر اومد تو ظرفها را می‌شوری ، اگر خط اومد من میرم می‌خوابم
.
.
ملت ما ملتیست که وقتی توی خیابون زل زل نگات میکنت
 نمیتونی تشخیص بدی خوشگلی یا احیانا زیپت بازه !
.
.
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
 “زن چه میخواهد ؟”
 گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
 “ما همچنان در حال جستجو ایم !”
.
.
طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
 جواب داد : به درک ! مگه کم خواستگار دارم ؟
.
.
گوگل : من صاحب همه چیم
 ویکی پدیا : من همه چیو می‌دونم
 فیسبوک : من همرو میشناسم
 اینترنت : من نباشم شما ها هیچین
 برق : زر اضافی نزنید

.
.
یه روز یه نفر میره خرش رو بفروشه ، حواسش پرت می‌شه می‌بینه خره داره پولارو می‌شماره
.
.
زندگی هر دختری یک سوال هست که تا آخر عمر او را همراهی می‌کند . . .
 حالا چی بپوشم ؟
.
.
یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون !!!
.
.
نیوتن در بیانیه ای یادآوری کرد :
 علاوه بر زمین ، یخچال نیز دارای نیروی جاذبه است
.
.
وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : ای بابا ، حالا کجاشو دیدی !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد