فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

حرفهای عاشقانه قشنگ و احساسی (اسمس عاشقانه)

و ساده ترین چشم ها را داری
و من چه ساده به سادگی چشمانت دل بستم
ولی تو ساده از من گسستی
می بینی ؟
زندگی درست به اندازه ی چشمان تو و دل من ساده است
.
.
یک زمان هایی در زندگی وجود دارد که آدم فقط دوست دارد بداند :
 چرا ... ؟؟؟
.
.
عشق هدیه ایست که خداوند ساده به تو نمی دهد !
بار ها امتحانت می کند و در آخر عشق واقعی را به تو هدیه می کند !
درست زمانی که قدرش را کامل می دانی !!!
.
.
کوچکتر که بودیم
عشق بود
عشق بود
و عشق
در آرزوی یک ذره بزرگی
حالا بزرگ که شده ایم
بزرگ
بزرگ
بزرگ
دریغ از ذره ای عشق
.
.
چه کسی میگوید دوری سردی می آورد ؟
وقتی که هنوز با یادت بند بند وجودم گرم می شود

.
.
به بغض هایم رنگ لبخند زده ام
 جدی نگیر !!! به تلنگری بندند !!!
.
.
هر چه را آرزو کردم از دست دادم ، دلتنگ آرزوهای از دست رفته نیستم !!!
نگرانم که روزی ناخواسته دلم تو را آرزو کند !!!
.
.
چند خرید از تو ؟
همه ی روز های با هم بودنمان را ؟
.
.
چیزی که به التماس آلوده باشد نمیخواهم هر چه باشد ،  حتی زندگی
.
.
سخت ترین لحظات زندگی ام جایی است که به خاطر دیگران لبخند میزنم
و به خاطر تو از درون می گریم
پس سهم خودم کجاست !!!
.
.
روزهایی که به تو نیاز دارم ، مصادف شده با روزهایی که از من دوری !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
meysam 20 تیر 1391 ساعت 09:40

mer30 aziz bloget harf nadare
movafagh bashi

قربونت!
ممنون!

lolo 8 شهریور 1391 ساعت 11:13

خیلی جملاتتون قشنگ بوذ

زهره 15 آذر 1391 ساعت 20:43 http://roman-62.loxblog.com

سایت زیبایی دارید

ممنون ... قابل شمارو نداره !!!

رها 4 اسفند 1392 ساعت 20:26

بدک نبود

ندا 17 تیر 1393 ساعت 00:29

جملاتت واقعا قشنگه.وقتی که خوندم به یاد عشقم افتادم.عشقم منو تنها گذاشت.درکت میکنم خیلی سخته..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد