فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تیکه دار و کنایه ای جدید

همیشه درد از دیگران است
گاهی از نبودنشان
گاه از بودنشان
.
.
دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو !
همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !
.
.
“دوستت دارم” تکیه کلام تو بود ، من بی جهت به آن تکیه داده بودم !
.
.
اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند ! تو در دروغ گفتن رکورد زدی ... من در باور کردن ... !
.
.
اونقدر فراموشت کردم که حتی واسه ابراز تنفر هم تو ذهنم نمیای !

.

.

در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ولی نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار

.

.

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !

.

.

چه فرقی میکنه که من عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان ؟ وقتی هردو هفت خطید !

.

.

چه داروی تلخی است :
وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل

.

.

حضورت در کنار من معجزه نبود ، نبودنت هم فاجعه نیست !
فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود ، بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد