فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جمله ها و نوشته های عاشقانه فوق العاده قشنگ

آدرس جدید وبلاگ : www.0nlysms.ir
.
.
حرفهای عاشقانه
ساعتها را جلو می کشند ، وقت شرعی چشمانت
زودتر از راه خواهد رسید ، رکعتی بر بوسه نگاهت خواهم گذاشت
.
.
این دگر من نیستم ، من نیستم
حیف از آن عمری که با من زیستم
.
.
جمله های کوتاه عاشقانه
مرداب از رود پرسید : چگونه زلال شدی ؟
رود گفت :
من گذشتم ... تو نیز بگذر ... !!!
.
.
بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم ، شاید او بلد نباشد !
.
.
جدیدترین جملات عاشقانه
باید اعتراف کنم ...
من نیز گاه به آسمان نگاه کرده ام ، دزدانه ، در چشم ستارگان ، اما نه به همه ستارگان !!!
 تنها بدانهایی که شبیه ترند به چشمان تو ...
.
.
یاد تو استمراری ترین ماضی است در ذهن من !!!

.
.
منبع جمله عاشقانه
باران همیشه می بارد ، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند !!!
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن !
.
.
نشستن پشت در بسته چه لذتی دارد ؟ هیچ ...
اما به انتظار باز شدن درهای بسته ماندن ، تمام لذت دنیا است !!!
.
.
متنهای عاشقانه زیبا
فقط در لحظه های دیدار و جدایی می توان به عظمت عشق نهفته در سینه پی برد !
.
.
دلتنگی یعنی :
روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره ی یک خیابان خفه ات کند !
.
.
گفتم ای جنگل پیر ! تازگیها چه خبر ؟
پوزخندی زد و گفت : هیچ ، کابوس تبر !
.
.
اگر عشق عشق باشد زمان حرف احمقانه ایی است !!!
.
.
سازت را با بهار کوک کن !
 مرا با چشم هات !
.
.
جملات عاشقانه تاپ و باحال
زندگی را از نخست برای من بد ترجمه کرده اند :
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت :
زندگی به تنهایی ناقص است !!! تا عشق نباشد ، زندگی تفسیر نمی شود !
.
.
دلم هر کجا که هست ، یادش بخیر !

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس تنها 9 بهمن 1390 ساعت 18:32 http://hamta73.persianblog.ir/

خیل خوب بود ممنون گفتم نظر بدم نامردی نباشه دمتون گرم

مرسی ! لطف داری !

یه بنده ی خدا 24 بهمن 1390 ساعت 22:01

بد نبود ولی خیلی هم فوقالعاده نبود!با معذرت این نظر منه

سلام
نظر شما به شدت محترم هستش !
خوشحالم که نظرتو نوشتی ، سعی میکنم به قول معروف بِیتر بشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد