فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای جدید خنده بازار و خیلی باحال (Joke Jadid)

به حیف نون میگن خاطره از کودکی داری ؟
میگه آره :
تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه !
تازه یه داداش کوچکتر داشتم اسمش بتمرگ بود !
.
.
جدیدترین جکهای بهمن 90
جمله ای فلسفی از عضنفری :
هرکس به والدین خود احترام بگذارد مثل این است که به پدر و مادر خود احترام گذاشته !
.
.
دقت کردید آدم‌های تپل چقدر جذاب و تو دل برو اند ؟
علتش واضحه :
طبق فرمول F = (G*m1*m2)/r^2
جاذبه با جرم نسبت مستقیم دارد !
.
.
جک جدید 90
وقتی شما تلفنتونو جواب نمیدین یا گوشیتون خاموشه ، پدر و مادر چه فکری میکنن ؟
 50% شما مُرده اید !
49.9% شما دارید میمیرید !
 ۰.1% صدای زنگتونو نمیشنوید یا شارژ گوشیتون تموم شده !
.
.
مگه نگفتم پنج دقیقه دیگه اونجام ؟ واسه چی هر یه ریع یه بار زنگ میزنی ؟
اینم از جواب !!!
.
.
جکهای کرکره خنده
تازه دارم میفهمم "موفق باشید" های استاد ، آخر برگه امتحان ، جواب همون "خسته نباشید" هاییه که وسط درس دادنش میگفتیم !!!

.
.
کلا با خرسا حال میکنم !!!
۶ ماه میخوابن !!! ۶ ماهم میرن ماهیگیری !!!
 کلا تو عشق و حالن !
.
.
کیف پولم شده مثل پیاز ! هر وخط بازش می کنم اشکم در میاد !!!
.
.
منبع جکهای روز ایران
جلسه خواستگاری :
مادر دختر : اقا داماد چیکارن ؟
مادر پسر : برای دخترای مردم خاطره میسازن !!!
.
.
دوغ قبول !
شیرکاکائو قبول !
آبمیوه پاکتى قبول !
اصلا نوشابه هم قبول !
آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدن ؟
.
.
جوکهای باحال و بمب خنده
حالا این یکی که هیچ ولی امتحانای بعدی رو میترکونم !!!
جمله معروف دانشجوها حین امتحانات پایان ترم !
.
.
هربار از بیرون میام خونه این دیالوگ اجرا میشه !
بابام : کجا بودی ؟
 من : بیرون بودم !!!
بعد دیگه تموم میشه !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد