فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس دل کندن و متنهای زیبا برای خداحافظی

پایان راه کاملا پیداست !
میدهم قابش کنند ، کنایه هایت را به رسم یادگاری
و به همان دیوار میاویزمش ، جای همان دستخط تماشایی
خداحافظ
.
.
نوشته قشنگ درباره خداحافظی
از تو تنها یک حس ، مانده با من امشب ، که تو را گم بکنم ، پیش بیهودگی احساسم
آخرین بار ، سلام ! آخرین بار ، خدا حافظ !
.
.
خداحافظ پیام من ، کلام من
خداحافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من
.
.
اسمس لحظات آخر
از دست دادمت به راحتی یک نفس ، به آسانی یک پلک
سخت ست ؛ ولی انگار باید بگویم خداحافظ
ای تمام آن چه دارایی ام بودی در این روزگار سخت ، خداحافظ

.
.
برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !
برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !
تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر
برو با یک « من » دیگر بمان ، « ما » شو ، خداحافظ !
.
.
اس باحال برای لحظه خداحافظی
قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه توام که ساده فریبم داد !
قصه به پایان رسید و من هنوز ، بی عشق تو از تمام رویاها دلگیرم !
خداحافظ
.
.
باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست !
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد
فراموشت میکنم ، خداحافظ
.
.
پیامک و مسیج خداحافظی
میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ولی هیچوقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه !
.
.
خداحافظ همیشه سخت ترین کلمه است برای بازگفتن ، بر لب که بیاید دیگر باید رفت ! می روی ؟
.
.
و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ ! خداحافظ که دیگر بر نمیگردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد