فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس سرکاری داغ مخصوص نصفه شب

سلام
ببخشید بیدارت کردم ، گفتم نکنه داری خواب بد می بینی !!!
.
.
مسیج مخصوص نصفه شب
پیام بازرگانی مخصوص نصفه شب :
 به یک عدد مرغ گیر حرفه ای در سطح تیم ملی احتیاج داریم !
.
.
بیدار شو ، هوووی !!!
گفتم بیدارت کنم که صبح خواستی بری بیرون خواب نمونی !
 تشکر لازم نیست
.
.
اسمس سرکاری برای سربه سر گذاشتن
اس ام اس مال شما نیس ، بگیر بخواب ، اشتباه فرستادم !
.
.
ببخشید الان مزاحم شدم
 ساعت میخواستم !!! میگی چنده ؟؟؟
آخ آخ آخ
 حواسم نبود ایناها ساعتم پبدا شد
 تو بخواب !
.
.
سلام ... آآآآآآآآ ببخشید ! فکر کنم اشتباه اومدم !

.
.
اس ام اس ویژه برای سرکار گذاشتن
سلام
نمیدونی چقدر خوابم میاد !!!
.
.
ببخشید که این موقع شب مزاحمتون شدم ، من نمی خواستم این خبر ناراحت کننده رو بدم اما سعی کن قوی باشی !
نامرد ها بالاخره گیتار شماعی زاده رو بردن !
.
.
جدیدترین اس های سرکاری 90
میخواستم ببینم که خوابی یا نه ؟؟؟
 اگه نخوابیدی ، دیر وقته برو بخواب !
.
.
بیدار شو ! بیدار شو !
 من تنهام تورو خدا با من حرف بزن !
 یه قصه واسم تعریف کن خوابم ببره
.
.
اسمس توپ و ناب برای ضدحال
همه جا امن و امانه ! تو راحت بگیر بخواب !
.
.
اس ام اس میزنم که خوابم ببره ، اگه بیدار شدی تو هم اس ام اس بزن خوابت میبره !

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 11 مرداد 1391 ساعت 04:17

خیلی خوشم اومد.ممنون

خواهش میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد