فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جمله های باحال برای لحظه هایی که دلت گرفته

تمام سپاس من از آن کسی است که به من نیازی نداشت
اما
فراموشم نکرد !!!
.
.
جمله خیلی غمگین
تنهایی یعنی :
اینقدر یک خاطره را مرور کنی ، که نخ نما بشه !
.
.
گوشه ی راستم بنویـس "زنده" پخش مستقیم !!!
بنویس زنده است هرچند دلش گرفته باشد !
.
.
متنهای عاشقانه دلشکسته
"هست" را اگر قدر ندانی میشود "بود "
و چه تلخ است "هستی" که "بود" شود و "دارمی" که "داشتم"
.
.
کاش می دانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافت
آنوقت به او می گفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغض هایم را نمی توانم فرو بدهم
.
.
اسمس دلگیر
گاهی بی بهانه دلم برایت می گیرد
نمی دانم دلها بهانه گیرند
 یا
بهانه ها دلگیر !!!

.
.
دستم بـه سمت تلفن میرود و باز می‌گردد
چون کودکی که به او گفته اند
"شیرینی روی میـز مال مهمان هاست"
.
.
نوشته های گریه آور و خیلی غمناک
نویسنده ها "سیگار" می کشند
شاعر ها " هجران"
نقاش ها "تابلو"
زندانبان ها "دیوار"
زندانی ها "تنهایی"
دزدها "سرک"
مریضها "درد"
بچه ها "قد"
 و به من برای کشیدن "آه" رسید !
.
.
یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
 گمونم نمیتونی حتی خودت
 جای خالیتو و دلم پر کنی !
.
.
اس ام اس غمگین و خسته
هرکس از این دنیا چیزی برداشت
من
از این دنیا دسـت برداشتم !
.
.
بعد از رفتنت ، جای خالیت در دلم مثل کفش های سیندرلا ، اندازه ی هیچ یک از مردم شهر نشد
حتی به زور !!!
.
.
جمله های قشنگ برای عاشقای شکست خورده
هیزم نبودم اما سوختم در زمستان نبودنش !!!
.
.
من هنوزم از بازی کلاغ پر میترسم !
میترسم بگویم "تو" و آرام بگویی "پر"
.
.
به شرط چاقو هم خریدار ندارد دلم !!!

نظرات 25 + ارسال نظر
نفس 24 بهمن 1390 ساعت 13:27

اس ام اسای قشنگی بود دستت درد نکنه.

خواهش میکنم نفس خانم عزیز !

نفس 24 بهمن 1390 ساعت 17:32

بخدا خسته شدم از بس به ادمایی که میخوان جای تو رو

تو قلبم بگیرن گفتم ببخشید اینجا جای دوستمه

الان برمیگرده

ممنون نفس عزیز !

نفس 24 بهمن 1390 ساعت 17:41

بزرگ که میشوی غصه هایت زودتر از خودت قد میکشند
دردهایت نیز...
غافل از انکه لبخندهایت را در البوم کودکیت جا گذاشته ای

شاید بزرگ شدن اتفاق خوبی نباشد

مرسی !

نفس 24 بهمن 1390 ساعت 17:45

سکوت وصبوری ام را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار
دلم به چیزهایی پای بند است که
تو یادت نمی اید................!

من تا حالا اینو نشنیده بودم ! قشنگه !
راستی اگر اس ام اس داری ، توی پیام خصوصی بفرست ، بزارم توی وبلاگ !
مرسی !

نفس 24 بهمن 1390 ساعت 22:01


خیال بوسه ای که اینجا
جا گذاشتی اش ،
بر لبانم سنگینی می کند …
به خاک می افتم در مقابلت
فکر می کنی چیز دیگری هم
برای باختن دارم هنوز ؟

ممنون نفس جان
نمیخوام زیاد به زحمت بیفتیا ! همین که میای و نظر میدی خودش کلیه.
ممنون

نفس 25 بهمن 1390 ساعت 12:21

عزیزم یه موزیک بذاری خوبه هاااااااااااااااااااا

آهنگ ؟
نه بابا ! سایت اس ام اس که آهنگ نمیزارن !

نغمه 26 بهمن 1390 ساعت 18:39

عزیزم خیلی خوبه.
اگه زود به زود بروزش کنی که دیگه خیلی عالیه

بابا دم شما گرم ، من که هر روز دارم مطلب میزارم !
به هر حال تشکر !

حسرت 9 فروردین 1391 ساعت 10:51 http://deltangi67.blogfa.com

سلام
قشنگ بود
با اجازتون من یه کپی گرفتم
موفق باشید

سلام
مرسی!
اشکال نداره!
و همچنین!

عسل خانوم 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:35 http://www.tiam128.blogfa.com

عاااااااااااااااااااالی بودن

خواهش میکنم! ممنون از نظرت!

ali 25 خرداد 1391 ساعت 05:12

به شرط چاقو هم خریدار ندارد دلم !! yani vaghan in 7 ta kalamat ziba bod vaghan mamnon kheyli ghashang bod <3

فدای تو داش علی! قابلی نداشت!

بابک 16 شهریور 1391 ساعت 00:02

مرسی جمله ی بهانه ها دلگیرنو بازی کلاغ بر واقعا با معنی بود.مرسی
خواهشا مطالب رو خیلی بیشتر کنین
من خیلی درب و داغونم این مطالب آرومم میکنه.

ممنون...
چشم حتما مطالب رو بیشتر میکنیم...

کامران 13 دی 1391 ساعت 00:09

خیلییییییییییییییییی قشنگن واقعا خوبه مرسیییییییییییییییییی بیشترش کنید

چشم ...

navid & fatemeh 4 اردیبهشت 1393 ساعت 21:01 http://love7579.blogfa.com

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییی بود.

مصطفی 13 اردیبهشت 1393 ساعت 23:07

داداش خیلی عزیزی دستت درد نکنه:)

مهدیه جون 27 اردیبهشت 1393 ساعت 19:29 http://gamil

عاااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووووود ممنون

کمگکگ 30 اردیبهشت 1393 ساعت 16:38

aho 5 خرداد 1393 ساعت 17:22 http://ahoooo1392.blogfa

azizam mammon az zahmati k keshidi

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عالی بودن عزیزم
من همشون رو گرفتم به وبم یه سر بزن بای
آدرس وبمم به هر کی دوس داری بده ... به هر کی !!!

فاعزه 13 خرداد 1393 ساعت 15:50

عالی بود:

الهه 14 خرداد 1393 ساعت 01:41 http://2donyayeman2.blogfa.com

عوق العاده بود

مریمی 2 تیر 1393 ساعت 20:50

اسمت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رز 2 تیر 1393 ساعت 20:56

اینا چرا دلگیرن یکم به قشنگی های دنیا نگا کنین....دلتون وا میشه ی مریضی دیدم تو اینترنت خداییش خدا هوا مون داره ما.....یکم اس ام اس قشنگ بزار

جلال عشق 2 تیر 1393 ساعت 21:02

::

المیرا 21 شهریور 1393 ساعت 14:52

سلام خیلی خوب بود دلم خیلی گرفته بود خیلی گریه کردم ممنون

مرضیه 9 مهر 1393 ساعت 01:56

خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد