فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

سوتی های کامپیوتری جالب و خنده دار (مطلب طنز)

مشتری : سلام ، من مارتا هستم ، نمی تونم پرینت بگیرم ؛ هر دفعه سعی می کنم میگه : "نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم” ، من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اما کامپیوترم هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه !!!
.
.
مرکز : رمز عبور شما حرف کوچک a مثل apple ، و حرف بزرگ V مثل Victor، و عدد 7 هست !
مشتری : اون 7 هم با حروف بزرگه ؟
.
.
یه مشتری نمی تونه به اینترنت وصل بشه !
مرکز : شما مطمئنید رمز درست رو زدید ؟
مشتری : بله مطمئنم ! من دیدم همکارم این کار رو کرد !
مرکز : میشه به من بگید رمز عبور چی بود ؟
مشتری : پنج تا ستاره !!!

.
.
مرکز : چه نوع کامپیوتری دارید ؟
مشتری : یک کامپیوتر سفید !
.
.
مرکز : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن !
مشتری : سمت چپ شما یا سمت چپ من ؟
.
.
مرکز : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید ؟
مشتری : Netscape
مرکز : اون برنامه آنتی ویروس نیست !
مشتری : اوه ، ببخشید ... Internet Explorer
.
.
مرکز : چه کمکی از من برمیاد ؟
مشتری : من دارم اولین ایمیلم رو می نویسم !
مرکز : خوب چه مشکلی وجود داره ؟
مشتری : من حرف a رو دارم ، اما چطوری دورش دایره بذارم ؟
.
.
مشتری : آقا این کارتی که خریدم باید چی کار کنم که اینترنت وصل شه !
مسئول مرکز : خوب یوزر و پسوردش رو بزن وصل بشه ، طرف هنگ کرد !!!
 چشتون روزه بد نبینه ، بعد نیم ساعت توضیح دادن دیدم طرف اصلا مودم نداره که وصل شه !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد