فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه مخصوص (اسمس محبتی باحال)

چشمها را شستم ، جور دیگر دیدم ، تو همانی بودی که دوستت داشتم !
.
.
دوست دارم تا ابد یادت کنم / با صدایی خسته فریادت کنم
دوست دارم با تو باشم هر زمان / گر تو باشی ، من نبارم بی امان
.
.
اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !
.
.
مهم این نیست که : کی باشیم ، کجا باشیم ، چرا باشیم ، چطور باشیم !
مهم اینه که : با هم باشیم ، به یاد هم باشیم ، برای هم باشیم !
.
.
اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی
اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی
.
.
من این دنیای زیبا رابه لبخند تو می بخشم
من این آسایش شب را به رویای تو می بخشم
من این جان عزیز را به دیدار تو می بخشم
.
.
عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو
عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، من به تو دلبسته ام
.
.
نفست جان من است ، همنفس خوش نفسم / بی تو من بى نفسم ، بال و پری در قفسم
.
.
یک دل فدای هر چی قلبه مهربونه / صد دل فدای اون کسی که اینو می خونه
.
.
حالا یادم اومد ، تو همان شقایق معروف سهرابی ! تا تو هستی زندگی باید کرد !
.
.
آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست

.
.
همیشه از آمدن "نـ" بر سر کلمات می ترسیدم !
نـ داشتن تو
نـ بودن تو
نـ ماندن تو
.
.
من بشکنم برنجم ، فدای تار موهات / مهم اینه نرنجی ، برسی به آرزوهات
.
.
ثمره عمر آدمی یک نفس است / و آن نفس از برای یک همنفس است
گر نفسی با نفسی هم نفس است / آن یک نفس از برای عمری بس است
.
.
ما هنوز از مى چشمان سیاهت مستیم / گفتیم بنویسیم که به یادت هستیم
.
.
گنج قارون واسه قارون ، ما رو چه به مال دنیا ؟ / گنج من یه تار موته ، نمیدم به کل دنیا !!!
.
.
حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است :
آرام
بی صدا
اما همیشگی
.
.
یه شب یه فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت :
هر چیز از این دنیا بخواهی مال تو !
گفتم : اونی که داره این اس ام اس رو میخونه !
گفت : نگفتم که تموم دنیا !
.
.
باورت گر بشود گر نشود حرفى نیست / نفسم می گیرد در هوایى که نفس هاى تو نیست
.
.
اگر روی زمین خیس راه رفتی دیدی کفشات خیس نشد ، بدون دل یکی فرش زیر پاته !
.
.
در خوب ترین جای جهان جا داری !
جایی که دست هیچ کسی به تو نمی رسد : دلم !
.
.
هوا ترست به رنگ هوای چشمانت / دوباره فال گرفتم برای چشمانت
اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا / قبول کن که بریزم به پای چشمانت
.
.
دلم در دیدن رویت همیشه می کند فریاد / به یاد اولین دیدار که مهرت در دلم افتاد
.
.
چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟ / به کی بگم تو رو دارم تا از حسودی بمیره ؟
.
.
خواهم ای عشق که میخانه دل ها باشم / بی تو یک لحظه نباشد که به دنیا باشم !
کاش دایم دل ما از تو بلرزد ای عشق / آن دلی کز تو نلرزد به چه آید ای عشق ؟
.
.
مینویسم دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی !
دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی !
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی !
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی !
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی !
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی !
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی !
دوستت دارم چون دوستت دارم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد