فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و نوشته عاشقانه جدید (نوشته رمانتیک باحال)

چندان هم دور نیستی ؛ فقط به اندازه ی یک نمیدانم از من فاصله گرفته ای !
آری ، "نمیدانم" کجایی ؟
.
.
اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد ، بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد !
.
.
اسمس عاشقانه جدید
حالا اشکها هم شبیه تو شده اند ، گریه که می کنم نمی آیند !
.
.
من !
مثل بادکنکی به دست کودکی ، هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم !
نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا !!!
.
.
خدا را دوست دارم !!!
حافظ را هم !!!
ولی خداحافظ را نه !
.
.
اس ام اس با لحن غمگین
خوش به حال خدا که "لحظه به لحظه" با توست و "من" همیشه درباره ی "تو" با "او" حرف میزنم !

.
.
بغض یعنی نرو ! بفهم !
.
.
روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد !!!
.
.
نوشته های عاشقانه جالب
گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم ، تمام دار و ندارم نگاه توست !
.
.
من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم !
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی !
.
.
درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم
.
.
جدیدترین پیامکهای عاشقانه
دوستت دارم ! بیشتر از دیروز و کمتر از فردا !
.
.
چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد !
حتی با گزینه مناسب !!!
.
.
تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم !
.
.
جمله های قشنگ برای اسمس
از مردم این شهر دلگیرم ، هیچ کدامشان شکل تو نیستند !
.
.
هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد !
به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد !

نظرات 3 + ارسال نظر
feri♥ 20 خرداد 1393 ساعت 02:55

عااالی

javad 17 تیر 1393 ساعت 14:23

عالی بود/ موفق باشید

fatima 14 آذر 1393 ساعت 12:46 http://birthoflove2014.blogfa.com

باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد