فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های عاشقانه اسفند 90 (اسمس کلاسیک)

نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ؛ کاش دستی نقشه را از میانه تا کند !
.
.
بهترین اس ام اس های عاشقانه
نفس باد صبا / عشق از جنس طلا / دوری و دفع بلا / یاری از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
.
.
از عشق بگو خطاست
از رفاقت بگو بی وفاست
از تو میگم که وجودت از طلاست
.
.
اس اسفند 1390
بعد از باران نگاهم آفتابی شو …
رنگین کمان بودنت را دوست دارم …
.
.
من و باران ، من و دریا ، من و تو / من و شب‌بو ، من و فردا ، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو

.
.
تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو
تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری !
.
.
محصولها را که برداشت میکنند ، بیچاره مترسکها که فراموش میشوند !!!
.
.
پیامک عشقولانه تاپ
دلبرا هر طرفی در طلبت رو کردم / هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا به سر عاشق دلخسته بتاب / تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم
.
.
در قانون عشق
بر خلاف رسم زندگی
قلبها ربودنی و سارق ستودنیست !
.
.
شبانه های مرا می شود سحر باشی / و می شود که از این نیز خوبتر باشی
تداوم من و دریا و آسمان با تو / همیشگی است اگر هم تو رهگذر باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد