فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس بازار عاشقانه جدید (sms bahal jadid)

آسمان را به پاس خورشید ، باغ را به حرمت گل و تو را به خاطر قلب مهربانت دوست دارم !
.
.
منبع اس ام اس عاشقانه
در محکمه ی عشق کنم از تو شکایت به خدایت
گویم که مرا کشت ، همین مهر و صفایت
.
.
آرزویم این است ، در پس این همه دیوار / با آرزوهایت یک به یک کنی دیدار !
.
.
هر روز شروع قصه ای تازه است ، ای همیشه نازنین ، روزگار تمام قصه هایت بی غصه باد !
.
.
اسمس عاشقانه به روز
می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات ، اما باز کسی در دلم "تو" را صدا می زند !
.
.
ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم !
.
.
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست ، پس بخند تا گلها از شرم در غنچه بمانند !

.
.
توپترین اس های عاشقانه روز
عشق محکومی است که محاکمه نمی شود …
دیوانه ایست که معالجه نمی شود …
بیگانه ایست که شناخته نمی شود …
سکوتی است که شکسته نمی شود …
و فریادی ایست که آرام نمی شود …
.
.
من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید
من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان
چه شود آخر دلتنگیها ؟ خدا می داند !
.
.
قشنگترین عشق ، نگاه خداوند بر بندگان است ، تو را به همان نگاه می سپارم !
.
.
مسیج عاشقانه تازه
هر سحر آفتاب من بودی
همه شب ها شهاب من بودی
ور شکستم بدون چشمانت
تو تمام حساب من بودی
.
.
سفر از فاصله ی دور حکایت دارد
خسته با رفتن احساس رفاقت دارد
چه صمیمانه به درگاه خدا گویم
که دلم از دوری تو شکایت دارد
.
.
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی
بی تو هرجا بروم باز وجودم تنهاست
.
.
آرشیو SMS عاشقانه قشنگ
روی ماهت گر ز چشم بی قرارم غایب است
یاد زیبایت همیشه در دل من زنده است
.
.
تو از هر نزدیکی به من نزدیکتری ، دوری و فاصله فقط برای کسانی معنی داره که دلهاشون از همدیگه دوره !
.
.
فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را
گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد