فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس مخصوص امام زمان و دوبیتی روز جمعه

کدام نقطه ی این خاک زیر پای تو نیست ؟
کدام پاره ی خورشید آشنای تو نیست ؟
بگو کدام نسیم شکفته در وادی است ؟
که ذهنش آینه بندانی از صفای تو نیست ؟
.
.
اس ام اس ظهور امام زمان
فاصله شیعیان از ما به اندازه گناهانشان است
حضرت مهدی (عج)
.
.
به تمنای طلوع تو جهان چشم به راه
به امید قدمت کون و مکان چشم به راه
رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست
قد رعنای تو را سرو جوان چشم به راه
.
.
متن جالب برای روز جمعه
دلی دارم که رسوای جهان است
گرفتار بتی ابرو کمان است
نگاهم سوی طاووسی بهشتی است
که نامش مهدی صاحب الزمان است
.
.
ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
کی از مسیر کوچه قصد عبور داری ؟
چشم انتظار ماندم ، تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دریای نور داری
من غرق در گناهم ، کی می کنی نگاهم ؟
بر عکس چشمهایم چشمی صبور داری
از پرده ها برون شد ، سوز نهانی ما
کوک است ساز دلها ، کی میل شور داری ؟
در خواب دیده بودم ، یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم ، قصد ظهور داری ؟

.
.
جمعه ها پلکاشونو وا می کنن
می کشن به آسمون نگاشونو
اگه از راه نرسی پنجره ها
وقف گریه می کنن دلاشونو
.
.
دوبیتی برای ظهور امام زمان
کی شود در ندبه های جمعه پیدایت کنم
گوشه ای تنها نشینم تا تماشایت کنم
مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را
تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم
.
.
صبحی گره از زمانه وا خواهد شد
راز شب تار برملا خواهد شد
در راه عزیزی ست که با آمدنش
هر قطب نما قبله نما خواهد شد !
.
.
مسیج و پیامک قشنگ با موضوع حضرت مهدی
این عشق آتشین ز دلم پاک نمی شود
مجنون به غیر خانه ی لیلا نمی شود
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند
هر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود
.
.
خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد
غم مخور ، آخر طبیب دردمندان خواهد آمد
.
.
عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظرست تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم
.
.
اس ام اس انتظار ظهور امام زمان
روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم
دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم ؟
.
.
ویرانه نه آن است که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آن است که سهراب فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد