فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس احساسی و کلاسیک جدید (متن عاشقانه)

هه !
مرا چه به فلسفه ؟؟؟
من هنوز در منطق چشمانت مانده ام !
.
.
متن جدید عاشقانه
امشب کم توقع شده ام !
آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ‏"‏تـو‏"
.
.
عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !
.
.
من تا همیشه می توانم تو را از میان تمام مردم دنیا تشخیص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندی !
.
.
نوشته های جالب عاشقانه
کاش میدانستی که جهانم بی تو الف ندارد !!!
.
.
قدش به "عشق" نمی رسید ؛ "غرور"م را زیر پا گذاشت تا برسد !
.
.
لعنت به همه قانون های دنیا که در آن شکستنِ دل پیگرد قانونی ندارد !
.
.
دلنوشته های باحال عشقولانه
به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛ نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !
.
.
به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را ، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند !

.
.
دلم از نبودنت پر است ، آنقدر که اضافه اش از چشمانم میچکد !
.
.
قبول که ما دو خط موازی هیچگاه به همدیگر نمی رسیم !
ولی فقط کمی فاصله را کمتر کن ، میخواهم بهتر ببینمت !
.
.
جمله های کوتاه احساسی
از این آمد و رفت های مکرر دلم گرفته !
یا نیا ، یا نرو !
.
.
هر که به من می رسد ، بوی قفس می دهد ! جز تو که پر می دهی تا بپرانی مرا !
.
.
دلم می خواهد در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !
.
.
متنهای قشنگ با موضوع غم
همه آرزویم این است که ببینمت دوباره !
.
.
جهنمی به پا میکند دلم وقتی آرزویی در ذهن بیاید و تو میان آن نباشی !
.
.
از هر مسئله ای که تنها راه حلش ، گذر زمان است بیزارم !
.
.
جملات عاشقانه زیبا
گاهی ارزش واقعی یک لحظه را تا زمانی که به یک "خاطره" تبدیل شود نمی فهمیم !
.
.
آخرش هم نفهمیدم ، اینجایی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من ؟
.
.
دیگر احتیاط لازم نیست ؛ شکستنی ها شکست ! هر جور مایلید حمل کنید !
.
.
زیباترین متنها و نوشته های عشقی
رفتن هم حرف عجیبی است ، شبیه اشتباه آمدن است !
.
.
در اوج آسمان به دنبال تو ، هر جا میروی باز هم یکی هست به دنبال تو
تویی که در قلب منی و منی که همیشه فدای توام
دیگر به دنبال بهترین ها نیستم ، من شیفته آن خوبی های توام
.
.
چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم ، یک صحرا گذشته است !
.
.
تکلیفم روشن شد ؛ خاموش میشوم شیرینم !
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه ، دل بکنم !
.
.
مرد نیستم اما حرفم یکی است !
"تو"

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 23 اسفند 1390 ساعت 20:57

سلام
اقا مسعود
این هم اضاف بکن به اس ام اسات
فدات
تمام عمر بستیم و شکستیم
به جز بار پشیمانی نبستیم
جوانی را سفر کردیم تا مرگ نفهمیدیم
دنبال چه هستیم

شرمنده کردی! خیلی ممنون!
بیشتر به تریپ فلسفی میخوره، دفعه بعد میزارمش توی وبلاگ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد