فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های مخصوص سال نو (sms eyd)

اس ام اس عاشقانه تبریک سال نو
دلم را خانه تکانی نمی کنم ، جای تو خوب است !
همین جا بمان ...
.
.
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین / شکوه جادوی رنگین کمان فروردین
شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود / سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود
روزگارتان بهاری
.
.
اندر دل من مها ، دل افروز تویی / یاران هستند لیک دلسوز تویی
شادند جهانیان به نوروز و به عید / عید من و نوروز من امروز تویی
.
.
متنهای زیبای تبریک عید نوروز
بهار ثانیه به ثانیه نزدیک تر می شود و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد !!!
.
.
ای کاش هر روزمان نوروز باشد تا نو شویم ؛ خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان.
سال نو مبارک
.
.
امیدوارم عید با بوسه هایش
بهار با گلهایش
و سال نو با امید هایش
بر تو ای عزیز ، پیشاپیش مبارک باشد.
.
.
اسمس های شاخ عید نوروز 91
هر وقت‌ که‌ دلت‌ را بتکانی‌ عید است و هر روز که‌ تازه‌ شوی نوروز.
.
.
بلند شو ، بال‌های‌ تازه ات‌ را تنت‌ کن ؛ باید به‌ عید دیدنی اش‌ بروی ، دلت‌ را تقدیمش‌ کن‌ تا عیدی ات‌ را بگیری !
دیر است‌ اما دور نیست ، همین جاست ؛ بسم‌الله‌ بگو و در بزن‌ همین !
.
.
با تو از خاطره ها سرشارم / جشن نوروز تو را کم دارم
سال تحویل دلم می گیرد / با تو تا آخر خط بیدارم
.
.
پیامک سال نو 91
برو برو بادبادک
بگو به اون ناز نازک
عید گل و شاپرک
جلو جلو مبارک

.
.
ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد !
لطفا سیریش نشوید !
.
.
این پیام تقدیم به کسی که نامش در بهار من
یادش در اندیشه ی من
عشقش در قلب من
و دیدارش آرزوی من است !
.
.
اس ام اس باحال و جالب سال جدید
یادت باشه : تعطیلات به زودی تموم میشه و بعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه !!!
بازم 1سال کار و خستگی !
(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)
.
.
واقعا بهار و قیامت شبیه هم هستند ، علف های هرز و گلها همزمان از خاک سر برمی دارند !
.
.
بهار سخاوتمند است ، دامنی از گل به زمین می بخشد !
کمی پای درس بهار بنشینیم !
عیدتان مبارک
.
.
اسمس غمگین نوروزی
سال نو بهانه ایست تا به کسانی که دوستشان داریم بگویی :
گامتان پیروز ، عمرتان دراز ، شادیتان پر دوام.
.
.
دانی که هر ثانیه با تو بهار می شود ؟ / دانی که بهارم با تو هزار می شود ؟
نوری که به روی لحظه ها می پاشی / عشقی است که به هر ذره من می پاشی
.
.
روز اول عید آدم به آدم میرسه ، اما اس ام اس به آدم نمیرسه !
سال 1391 بر شما مبارک
.
.
نوشته قشنگ تبریک گفتن عید
من نام کسی نخوانده ام الا تو / با هیچ کسی نمانده ام الا تو
عید آمد و من خانه تکانی کردم / از دل همه را تکانده ام الا تو
.
.
چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را برایم رقم زدی ، امسال با رفتنت بدترین نوروز را تجربه میکنم ؛ امیدوارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد !
.
.
ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک
.
.
دوبیتی عید نوروز
و بر آمد بهاری دیگر ، مست و زیبا و فریبا چون دوست
سبدی پیدا کن ، پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست پیک نوروزی و شادی بر دوست !
.
.
بیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ی هفت سین نوروز
ز چشم ابر نیسانی در این فصل / بریزد اشک مشک آگین نوروز
زندگی تان سبز ، عیدتان مبارک
.
.
عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را !
.
.
هر گلی پاسخ زمین است به آفتاب !
زمستانی نباش که بلرزانی
تابستانی نباش به بسوزانی
بهاری باش که برویانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد