فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای جدید 91

جک تاپ 91
مامانم اومده یه دفعه تق زد پشت گردنم ، میگم چرا میزنی ؟؟؟
برگشته میگه آجیلا رو از ترس تویه جونور قایم کردم ، از صبح دارم میگردم خودم پیداشون نمیکنم !
منو میگی :
.
.
غضنفر تو اتوبوس می گ و ز ه ، مردم از اتوبوس میندازنش بیرون ! میگه واقعا مردم اعصاب ندارنااااا ؛ قبلا می خندیدن !
.
.
لغت نامه رانندگی در ایران :
بوق : مسیرت کجاست ؟
بووق : شما آژانس خواسته بودید ؟
بوووق : سلام حاجی ، فدات !
بوق بوق : حله آقا حله !
بووق بووق : در پارکینگو بده بالا پدر سوخته !
بوق بوق بوق : عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد !
بووووووق : دیدی از جا پرید ؟ هرهرهر !!!
بووووووووووووووووووق : برو کنار عوضی !
بووووق بووووق : هووووووی ، الان نوبت منه !
.
.
جدیدترین جوکهای سال 1391
من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون ؟؟؟
یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت ، همش نشت میکنه !
.
.
دیدین بعضیا وقتی می‌شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده ؟؟؟
یه بار دیگه صداشو درمیارن که بگن مال صندلی بوده ؟؟!!
فاجعه اونجاست که صداش دیگه درنیاد !
خخخخخخخخخخخ !!!
.
.
اگر از چشمانم نخواندی که عاشقت هستم ، بدان که بی سوادی !
.
.
والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا ؟!؟! خانوم رضایی ! میگفت : شما !!! مام میگفتیم : ما ؟ میگفت : بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی ، یکم برو عقبتر بشین ! مام میرفتیم عقب ! بعد میگفت : یکم عقبتر ! آقا مام تا نزدیکیای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده !
یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما !

.
.
سری جدید جوکهای سال جدید
گرگه حامله میشه ، بهش میگن چی شد حامله شدی ؟
میگه رفتم خونه شنگول و منگول ، گفتم منم مادرتون !
باباشون جدی گرفت !
.
.
بعد از سالها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده به این نتیجه رسیدم که خدا منو کامل خلق کرده ، نیمه میمه یوخدی !
.
.
یادش بخیر قدیما رو عیدی فک و فامیل حساب باز میکردیم ؛ امسال خیلی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن !
.
.
جک خنده دار جدید
لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست ، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست !
.
.
یه مثل کامپیوتری هست که میگه : حال ما اینقدرا هم خوب نیست ، فتوشاپه !
.
.
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که "نخ" وسط نبات چیکار می کنه آخه ؟!؟!
.
.
جکهای بترکون فروردین 91
یه پشه مشاهده کردم تو اتاق ، رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا ؛ اونم قبول کرد و رفت !
.
.
تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول و قسم می خوردیم جمعا نیایم مدرسه !
فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده !
یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!
.
.
بهترین راه کار در متروی تهران : خودتان را شل کرده و به موج جمعیت بسپارید ، خواهید دید که مترو آنچنان هم که فکر میکنید بد نیست !
.
.
داشتم میرفتم بیرون مامانم گفت خمیر دندون تموم شده ، یکی سر راه بخر بیار !
گفتم چه طعمی بگیرم ؟ داداشم از تو اتاق داد میزنه : دو سیب نعناع بگیر !
.
.
شما هم وقتی آنتن گوشیتون میره تکونش میدید ؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
amin 2 فروردین 1391 ساعت 15:20 http://amintools.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری اگه دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم نظرتو بدونم

سلام
ممنون
والا سایت شما کاربردیه! من زیاد اهل فن نیستم ولی کلا استیلش سادس!

samira 15 فروردین 1391 ساعت 11:42

دمتون گرم خیلی جکای باحالی بود . امیدوارم همیشه شاد باشید

لطف کردی! و همچنین!

mahboob goodarzi 18 خرداد 1391 ساعت 03:19

دمت گرم امشب بعداز کلی سرچ ووبگردی روحمون شاد شد

خواهش میکنم مادام گودرزی!

ناشناس 1 مرداد 1391 ساعت 02:29

جک های با حالی بودن.دستون درد نکنه.وب لاگ خوبی دارین.

ممنون! وبلاگ قابل شمارو نداره!

مجتبی 13 مرداد 1391 ساعت 00:34

مرسی عالی بود

ممنون!

ملیحه 18 مرداد 1391 ساعت 14:12 http://www.mamnu6.blogfa.com

ممنون ازجکهای قشنگتون!!!
اگردوست داشتی بهم سربزن

خواهش میکنم!
اگه شد حتما...

محسن 21 مرداد 1391 ساعت 22:21 http://animmen.mihanblog.com

وبلاگت عالیه ماکه هرچی سعی کردیم چه وبلاگی بسازیم بازدیدکنندش زیادباشه نشد

ممنون، قابل نداره!!!

kimi 13 شهریور 1391 ساعت 21:31

خوب بود.

مصطفی 13 شهریور 1391 ساعت 22:24

سلام
جکاتون جالبه
خواستم بگم اگه زحمت نیست هر ماه جک های بروز بگذارید
مرسی متشکر

بهتره به سایت مرجعه کنید... smskhor.ir
اونجا خیلی پربارتره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد