فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه 91 (اس ام اس لاو 91)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه سال 91
یکبار عاشقت شدم اما صدبار باورت کردم ؛ صدبار خواستم فراموشت کنم اما یکبار هم نتونستم !
.
.
عشق گاهی از دوری بهتر است / عاشقم کرده ولی صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیس کوری بهتر است
.
.
عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها / اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار / گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار
.
.
منبع اس ام اس های سال 91
باز باران بی ترانه / گریه های بی بهانه / میخورد برسقف قلبم
یادم آرد روی ماهت / باورت شاید نباشد / که دلم تنگ است برایت
.
.
بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد !
.
.
یه کاری برام انجام میدی ؟ همیشه مواظب خودت باش !

.
.
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس عاشقانه زندگی کن !
.
.
مسیج عاشقانه فروردین 91
لبخند تو را چند صباحی است ندیدم / یک بار دگر خانه ات آباد بگو : سیب
.
.
قلبم اگر آتش شود ، هدیه به تو خاکسترش / این دل به یادت میتپد ، اما نداری باورش
.
.
اگه فاصله ها باعث بشن نبینمت مهم نیست !
حس بودنت قشنگه ؛ درست مثل دیدنت !
.
.
اس ام اس برای عشق
اگر فکر کردى ازت خوشم میاد و برام خیلى عزیزى و دلواپستم و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه !
براى اولین بار درست فکر کردى !
.
.
منم کویر خسته ،تویی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده ، کجایی ای مهربون
.
.
تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم
.
.
اسمس باحال و جدید 91
بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر
.
.
عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو
عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق یعنی من به تو دل بسته ام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد