فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و جمله فاز سنگین عاشقانه

چندتا اس ام اس عاشقانه با موضوع های مختلف
.
بعضی وقت ها کسی پیدا میشه که چنان کیشت میکنه که سال های سال مات می مونی !
.
.
خسته ام ... نه این که کوه کنده باشم ، نه ! دل کنده ام ... !
.
.
آنهایی که بلند می خندند ، بی صدا گریه می کنند !
.
.
هنوز هم گاهی دلتنگ میشوم ، نه برای تو ! برای آن کسی که فکر میکردم تو بودی !

.
.
سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری !
.
.
مرهم زخم هایم کنج لبان توست ! بوسه نمى خواهم ؛ سخن بگو !
.
.
به خاطر دوست داشتن خجالت نکش ! کسی که باید خجالت بکشه ، اون کسیه که میدونه دوستش داری و دوست داشتن بلد نیست !
.
.
بنده ای از خدا پرسید : اگر سرنوشت من را نوشتی پس چرا دعا کنم ؟
خدا گفت : شاید نوشته باشم هر چه دعا کند !!!

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام و عرض ادب در مورد دعا عبارت قشنگی رو نوشتید.
"خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه دعا کرد"
این سخن زیبا از امام صادق(ع) رو به شما تقدیم می کنم که درباره دعا و اینکه چرا بعضی وقتها باید زیاد دعا کنیم اینطور فرمودند:
هر آینه بنده دعا مى کند و خداوند عزوجل به دو فرشته مى فرماید: من دعاى او را مستجاب کردم اما حاجتش را نگهدارید، زیرا دوست دارم صداى او را بشنوم و همانا بنده دعا مى کند و خداوند تبارک و تعالى مى فرماید: زود خواسته اش را برآورید که من خوش ندارم صداى او را بشنوم.
(کافى، ج2، ص489، ح3)

خاطره 19 اردیبهشت 1391 ساعت 11:51

واقعا زیبا بود............همیشه موفق باشی.

خیلی ممنون! و همچنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد