فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جکهای خنده دار سال 91 واسه اس ام اس کردن

امیدوارم خوشتون بیاد ! (نظر هم اگه وقت داشتید بدید)
.
یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت یه سوال می پرسم اونجا تابلو نکن ، فقط با آره یا نه جواب منو بده !!!
گفتم : بپرس !
گفت : اوضاع اونجا چه جوریه ؟؟؟!!!
.
.
عمم 55 سال داشت که ازدواج کرد ، بابام الانم هی میگه صبر نکرد یه شوهر خوب براش پیدا کنیم !!!
.
.
دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام : تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیا پای سفره پهن شو !
.
.
گفت : اینقدر سیگار نکش ، میمیری !
گفتم : اگه نکشم میمیرم !
گفت : اگه بکشی با درد میمیری !
گفتم : اگه نکشم از درد میمیرم !
گفت : هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره !
گفتم : هوای صاف جلوی مرگ رو میگیره ؟
یکم نگاهم کرد گفت پس بکش !
گفتم : مرسی ، تو ترکم !
.
.
جکهای فوق العاده جدید و کرکره خنده
اَییییییییییییییی خداااااااااااا چی میشد ، یعنی چی میشد من توی خیابون یکی‌ از معلمای قدیمیم رو در حال خنده ببینم ؟!؟! برم پیشش بگم : چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم !
.
.
تا حالا دقت کردین :
پسرا 10 دقیقه آماده میشن 4 ساعت میرن بیرون !
دخترا 4 ساعت آماده میشن 10 دقیقه میرن بیرون !
.
.
داشتم ماشین رو دنده عقب می آوردم تو حیات ...
مامانم اومده فرمون میده …. بیا …. بیا …. بیا …. بیا …. نیا ! لوله آب شیکست !
.
.
یه بنده خدا برای اولین بار می خواست خرید اینترنتی کنه ، الان دو روزه کارت عابر بانکش گیر کرده توی سی دی رام !

.
.
ترسناک ترین جمله دوران بچگی : صبر کن برسیم خونه ، من میدونم و تو !!!
.
.
دیشب میخواستم برم دستشویی ، بابام از پشت صدام کرد گفت : بیا ببین این چیه تو چشمم رفته ؟
تا اومدم نیگا کنم منو هل داد خودش رفت دستشویی !
فک و فامبله داریم ؟
.
.
تا حالا به چرخه روزگار دقت کردى ؟
سوسک از موش میترسه ، موش از گربه ، گربه از سگ ، سگ از مرد و مرد از زن و در انتها زن از سوسک !!!
.
.
جوک کوتاه مخصوص اسمس فرستادن
از حیف نون می پرسند تا حالا مربا بالنگ خوردی ؟ میگه من که همیشه با دست می خورم !
.
.
از آزادی سوار تاکسی شدم تا صادقیه میگم چقدر شد ؟
میگه 400تومن !
میگم همش دو قدم راهه !!! 400تومن ؟؟؟
میگه اینطوری قدم برداری شلوارت پاره میشه !!!
راننده تاکسیه ما داریم ؟
.
.
آقایون حواسشون باشه :
اگه به خانومتون بگید : وااااای چقدر خوشگل شدی امشب ، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه !
اما اگه بهش بگید چقدر زشت شدی ، تا روزی که زندس یادش نمیره !
محض افزایش سطح اطلاعات عمومی عرض کردم !
.
.
اسمس خودمونی جکی خنده بازار
تولد تولد تولدم مبارک !
کسی که تولد مارو تبریک نمیگه خودمون به خودمون میگیم !
(ستاد بدبخت بیچاره های کهیر زده)
.
.
یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم ؛ آهنگ پلی نمیکنم بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن !!!!! امتحان کنین جواب میده !
.
.
عصبانیت مرد رمانتیک در حال جر و بحث با همسرش :
خفه شو عزیزم ، گم شو گلم ، بمیری جیگرم و ...
.
.
پرکاربرد ترین دروغ پشت تلفن : اونم سلام میرسونه !
.
.
به طرف میگم ژاپن زلزله اومده نزدیک 9 ریشتر !!!!!
میگه : آخی بیچاره ها دم عیدی گناه دارن که ...
اینم شد دلسوزی آخه !!!

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک میگم زندگی شادی در کنار خانواده داشته باشید انشاا..مرسی بابت همه ی لطفی که داشتید.خوشحال میشم به من سربزنید داشتن دوستانی مثل شما مایه ی افتخاره

سلام خانم دکتر!
ما هم تبریک میگیم!
چشم ، حتما سر میزنم!

Sadeghiiiiii 5 فروردین 1391 ساعت 13:17 http://Nadaram.nadaramdg

Salam Azizam Vaghean Zahmat Keshidi Kheili Dastet Dard NAkone
Man Az Sobhe NEshastam Hamaro Khondam :D
Merc Az Talashet :D

قربونت برم!
مرسی!

یاس تنها 6 فروردین 1391 ساعت 12:40 http://hamta73.persianblog.ir/

اییییییییییییییییییییییییییییییول خیلی سایت باحالی داری منکه هروقت میام حال میکنم......دمت گرم
دوس داشتی بیا پیششششششششش ما

قربونت برم!
پیششش شما هم میام!

setare 31 فروردین 1391 ساعت 21:05 http://starroom.blogfa.com

heerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

؟!؟!؟!؟!

mahboobgoodarzi 25 خرداد 1391 ساعت 08:45

به خدا تو منو دیوونه کردی

تکذیب میکنم!

mohsen 27 خرداد 1391 ساعت 00:48

سلام داداش چطوری چن وقته از یکی از اشناها تعریف وبلاگتو شنیدم گفتم ببینم چه خبره اینجا دیدم نه واقعا خبراییه وما بی خبریم منم به جمعتون اضافه شدم

سلام
هرکی بوده خدا دوصد در دنیا و سه صد در آخرت بهش اعطا کنه!
خوش اومدی داش محسن!

ناشناس 17 تیر 1391 ساعت 23:54

بابا خیلی باحال بود.ترکیدم از خنده!!!!!!

قربونت!
مواظب خودت باش، وبلاگ بیمه نداره!
هرگونه صدمه احتمالی بر عهده مشتری میباشد!

arash 23 آبان 1391 ساعت 11:51

خیییییییییییییییلیییییییییییییییی عالییییییییییی بود ممنون

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد