فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

پ ن پ های جدید 91 (پ ن پ داغ و دسته اول)

جدیدترین پ ن پ های سال 91 - پ ن پ فروردین 91
خواهرزادم میگه دایی !!! گاو بچه زاست ؟ گفتم پَ نه پَ تخم میزاره اندازه هندونه !
.
.
همسایمون به پسرش میگه الهی خبرت برگرده ! رفیقم میگه منظورش خبر مرگشه ؟ گفتم پَ نه پَ خبر قبولی در کنکور و قدم نو رسیده و سایر موارد ...
.
.
لیلی به مجنون گفت : همه این کارارو می کنی برا من ؟
مجنون : پَ نه پَ من عاشق آنجلینا جولی ام ، تو حریف تمرینی هستی !
.
.
روی انگشتم چسب زخم زدم رفیقم میگه زخم شده ؟ گفتم پَ نه پَ دماغ انگشتمو عمل کردم !!!
.
.
به رفیقم میگم توی باغ نیستی چرا ؟ میگه یعنی متوجه نیستم ؟ گفتم پَ نه پَ توی کوچه ای ! بفرما داخل جلوی در بده !
.
.
یارو کچله روی کلش یه خال داره اندازه 10 تومنی ، رفیقم میگه اون خالِ ؟ گفتم پَ نه پَ دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه !

.
.
حواسم نبود با صورت رفتم توی در دستشویی ، میگه کدوم مردم آزاریه ؟ میگم منم ! میگه میخوای بری دستشویی ؟ گفتم پَ نه پَ اومدم ببینم همه چی ام و امانه یا نه ؟
.
.
از توی پوشک بچه دادشم یه صدایی اومد ، زن داداشم میگه خراب کاری کرد ؟ گفتم پَ نه پَ بوق زد مسیرو واسش باز کنید !
.
.
رفیقم میگه ظرفیت گرمایی بالای آب به خاطر ساختار مولکولیشه ؟ گفتم پَ نه پَ کلا بچه با جنبه ایه !
.
.
بهش میگم میشه لال بشی ؟ میگه یعنی حرف نزنم ؟ گفتم پَ نه پَ میخوام باهات به زبون اشاره صحبت کنم !
.
.
با رفقا رفتیم باغمون ، سیخ های جوجه رو گذاشتیم رو منقل دیدیم چند جفت مرغ و خروس دارن کنار منقل پرسه می زنن ، رفیقم میگه : لونه شون این طرفاست ؟ پَ نه پَ اومدن فیلم ترسناک ببینن !
.
.
رفتم مغازه یه سبد پر خرید کردم ، یارو میگه : کیسه هم میخوای ؟ پَ نه پَ فرغون آوردم با اون می برم !
.
.
چند نفر با چماق و بیل و کلنگ افتادن به جون هم ، میگه اینا دارن دعوا میکنن ؟ گفتم پَ نه پَدارن تواناییهای فیزیکی خودشونو محک میزنن !
.
.
چکش آوردم ، میگه میخوای میخ بکوبی ؟ گفتم پَ نه پَ میخوام بزنم روی انگشتم دور هم گریه کنیم !

نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز 4 اردیبهشت 1391 ساعت 10:43

قربووووووووووووووونتون.....عالی بودن....دمتون گرم کلی خندیدم.

ممنون از اینکه نظر نوشتی! روز بخیر!

دیانا 4 اردیبهشت 1391 ساعت 10:44

کلی فیض بردیم بارفیقام...................مرسی

قربونت! ممنون از شما + دوستان!

محمد 19 مرداد 1391 ساعت 22:01 http://http:/www.hame-chii.blogfa.com

عــــــــــــــالی !!
فقط تو هم یه سر بزن

ممنون!
سرم یه مقدار شلوغه ولی چشم!

violetta 25 اسفند 1392 ساعت 13:31 http://دنیای صورتی دختران

هرهر کرکر پرپر زرزر خندیدیم ولی خداییش خیلی بی مزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد