فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس آرزویی توپ 91 (اس ام اس دعایی قشنگ)

متن و نوشته های باحال دعایی واسه اس ام اس
آرزو میکنم شتر خوشبختی جلوی در خونت چلاق بشه تا جای دیگه ای نره !!!
.
.
کاش می شد ، لباس آسمان را به دامانت وصله میکردم ، تا زمین زیر پاهایت از باران شادی همیشه نمناک و تر باشد !
.
.
آرزو دارم :
که خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
شب سیاهت نکند
و تو را از دل آن کس که تبش در تن توست ، هیچ گاه جدایت نکند ...
.
.
امیدوارم زیباترین گلها زیرپایت
قشنگترین چشمها بدرقه راهت
زیباترین لبخندها بر لبانت
و بالاترین دستها نگهبانت باشند
.
.
اس ام اس حلالم کن
اگر گاهی ندانسته شما را رنجاندم
اگر از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم
اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی
اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی
اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من
اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من
حلالم کن !
.
.
دعایم گرچه گیرانیست
دعایت میکنم هرشب
نمیدانم چه میخواهی
از او خواهم برای تو
هر آنچه در دلت خواهی
.
.
آرزو می کنم فرو افتادن هر قطره باران بهاری ، آمینی برای آرزوهای قشنگت باشه !
.
.
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر میدمد بر جاده های شبت بتابد تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند !
.
.
ای دوست یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد / بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد !
و خداوند شب و روز و تمام لحظات / با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد !
.
.
برایت از طلا تختی / مسیری رو به خوشبختی
برایت عمر نوحی را / وقار همچو کوهی را
برایت صبر ایوبی / حیاتی مملو از خوبی
برایت شاد بودن را / فقط آزاد بودن را
رفاقت را صداقت را / محبت را دعا کردم

.
.
برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم !
.
.
تنها خودت میدانی که "بهترین" در زندگی ات چگونه معنا می شود، همان "بهترین" را از خدا برایت می خواهم !
.
.
خدایا
هرکس به یادم هست ، به یادش باش
اگر کنارم نیست ، کنارش باش
اگر تنهاست ، پناهش باش
و اگر غم دارد ، غمخوارش باش !
.
.
رمز عاشق بودن هر کس فقط این است :
ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن ...
پس ساده میگویم ، ساده باور کن که خوشبختیت آرزوی من است !
.
.
وقتی از پنجره دلت به آسمان آبی خوبی هایت می نگرم ، احساسی در درونم میگوید :
کاش وسعت آبی لحظه هایت مال من بود !
.
.
به جان جوشم که جویای تو باشم / خسی بر موج دریای تو باشم
تمام آرزو های منی ؛ ای کاش / یکی از آرزو های تو باشم
.
.
چه زیباست حضور تو و چه گرم است وجود تو
آرزوی من حضور توست و نیاز من گرمی وجود تو
.
.
یکی قشنگی پنجره رو می بینه یکی کثیفی پنجره رو ...
این تویی که تصمیم میگیری چی ببینی !
امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت پنجره کثیف !
.
.
میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن / نورشونو بدرقه ، پاکی خنده هات کنن
.
.
دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد !
.
.
تو کوره راه زندگی به بهترینها برسی / خوبی برای تو کمه ، به هرچی میخوای برسی !
.
.
آرزویم برایت این است : در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن ، آرام قدم برداری برای زندگی کردن !
.
.
کاش یادت نرود ، بین بی باوری آدمها
یک نفر میخواهد که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان ، برود از یادت !
.
.
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو
آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطره 7 اردیبهشت 1391 ساعت 10:32

گرچه محروم از صفای دیدن روی توام
هرکجاهستم به جان ودل دعاگوی توام

دستت درد نکنه! فدات! روز بخیر!

دوست 2 آبان 1391 ساعت 18:20 http://panaahgaaheman.blogfa.com

عالییی بود

ممنون...

aliakbari 16 فروردین 1393 ساعت 00:30 http://www.afghanplye.com

dost dashtm

عالی بود خسته نباشید.

سانازکریمی 2 بهمن 1393 ساعت 21:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد