فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فک و فامیله داریم؟ (متن خنده دار جدید)

فک و فامیله ما داریم ؟
به علت مسافرت فک و فامیل ما و عدم دسترسی به سوتی ها و سوژه ها ، کماکان روزهای بی نشاطی میگذرونیم !!!
به امید بازگشت هرچه زودتر آن خجسته فک و فامیل ها !
فک و فامیل سوژه سازه ما داریم ؟؟؟
.
.
پسر فامیلمون دیروز به دنیا اومده اونم با دوتا دندون تو دهنش ! چندتا خبرنگار تو بیمارستان ازش گزارش گرفتن !
فک و فامیله خبرسازه داریم ؟
.
.
مامان بزرگم واسه داییم که 26سالشه جوراب خریده روش عکس خرس داره با آلبالو !
.
.
تلفنی که پیغام گیر داشته باشه چقدر بده !
از روزی که خریدیم وقتی خونه نیسیم اقوام زنگ میزنن ، یکیشون شعر میخونه ، یکی صدای حیوون از خودش در میاره ، یکیشون مسخره بازی در میاره ...
آرزوی شنیدن یک پیام درست و داشتن فک و فامیل مناسب تو دلمون موند !
.
.
جکهای جدید فک و فامیله داریم ؟
بابام دیروز خطاب به مامانم : خانم 13 بدر امسال چندمه ؟
من و مامانم
بابام بعد از چند لحظه
همگی
.
.
تو فامیل هرکی دختر نداره میگه اگه دختر داشتم به تو میدادمش !
من :
فک و فامیله بی خیره داریم ؟
.
.
بابام به مامانم سپردم جمعه ها هفت صبح بیدارش کنه ... بگه امروز جمعه است ، بگیر بخواب !
فک و فامیله داریم ؟؟؟

.
.
جمله های خنده دار از فک و فامیل
خواهرزادم کلاس اوله ، تکلیفشون اینه از 1 تا 90 بنویسن ! حالا این خواهرزاده ما یه عدد مینویسه دراز میکشه ، یه غلت میزنه یه عدد دیگه ، یه کارتون می بینه یکی دیگه ، گرسنه میشه …
میگم دایی اینجوری تا صبحم تموم نمیشه ، میگه خسته ام میفهمی خسته !!!
من :
فک و فامیله داریم ؟
.
.
چند سال پیش چادر مامانمو سرم کردم و واسه خنده ... یهو مامانم تا منو دید جفت دستاشو رو به آسمون برد و از ته دل خدا رو شکر کرد و گفت خدا رو صد هزاررررر مرتبه شکر که دختر نشدی و گرنه هیچ امام و امام زاده ای هم نمیتونست تو رو شوهر بده با این دماغت !
من :
فک و فامیله داریم ؟
.
.
رفتیم بدرقه داییم اینا که داشتن میرفتن مکه ! به پسر داییم میگم التماس دعا ، برا منم نماز بخون ...
میگه مدینه 2 تومن مکه 5 تومن !
خودتون قضاوت کنین !
.
.
با خانواده رفتیم خونه یکی از اقوام ، دختر صاحبخونه با سینی شربت رفت پیش داداشم تا بهش تعارف کنه ! داداشم اومد شربت ور داره دستش خورد به لیوان و شربت ریخت رو پاش ! یهو مثل فنر پرید بالا و گفت : آی سوختم !!!
واقعا ... و ... داریم ؟
.
.
داییم اینا از تهران اومدن خونمون ، پسر داییم اومده تو اتاق من خوابیده ! دیشب تا صبح دوبار چنان مارو با لگد از خواب پروند که فکر کنم 2-3 تا دندم شکست !
پاشدم هاج و واج میگم چته ؟ مگه مریضی ؟ میگه خیلی خورو پوف میکنی‌ نمی‌ذاری بخوابم !
فک و فامیله طلبکاره داریم ؟
.
.
متن و نوشته های جالب فک و فامیله داریم ؟
خیلی با احساس به بچه ی خواهرم میگم ، دایی جون اگه من مردم دوست داری گوشیم مال تو باشه ؛ اونم با کلی ناز میگه نه گوشی خودم رو بیشتر دوس دارم !!!
خواهر زاده ی بی احساس ما داریم !
.
.
یه مینی بوس آدم از شهرستان میان تویه خونه 50 متری میخوان 3 هفته بمونن ...
اونوقت ما مجبوریم بریم خونه دوستامون بمونیم !
فک و فامیله ما داریم ؟
.
.
یکی از آشناهامون تو کار ایزوگامه ، ‌بعد خونه خودش هر وقت بارون میاد از سقف آب چکه میکنه ، دیواراش همه نم کشیده و ترک خورده !
فک و فامیله داریم ؟
.
.
یه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون ، سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم میگه : "مامان شما زحمتشو بکش" اونم توی رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه توی بشقابش ...
ما هم استخوان لیس میزنیم !
فک و فامیل سیاستمداره داریم ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
مهتا 10 فروردین 1391 ساعت 17:41

سلاااااااااااااامممممممم....عااااااااااااااالی بوووووووود...توووووووووووپ....سپاس فراوااااااااااان...

سلام
قربونت! مرسی!

میثم 12 فروردین 1391 ساعت 16:39 http://blueroom.blogsky.com

سلام
خوبی داش
دمت گرم
خیلی باحال بوووووووووووووود
ای ول

ممنون از نظرت!

سلام دمت گرم کلی خندیدم واقعا عالی بودن. شادمون کردی دمت گرممممممممممممممممممممممممممممممم.

سلام
قربون تو! قابلی نداشت!

عسل جووووونی 29 خرداد 1391 ساعت 17:14

خوووووووووووووووووووووووشم اومدبووووووووووس نانازی فامیلای سوژه؟؟؟؟؟؟

معنی جمله قابل استفهام نیست ولی بار معناییش نشون میده خوشت اومده که همین واسمون کافیه !

عسل جووووووووووونی 30 خرداد 1391 ساعت 07:58

سلام عزیزم خوفی؟؟گفتم خوشم اومد.وبوستون کردم بابت این مطالب زیبا من همیشه بهتون سرمیزنم وپیگیرنوشته های قشنگتون هستم .واینکه دراخرم گفتم چقدرنازن این فک وفامیلا سوژه که باعث میشن باهم بخندیدیم دوستون دارم وازتون تشکرررررررررررررررررررررمیکنم تابعددددددددددددددددددد

سلام، مرسی! شما خوبی؟
بابات همشون ممنون!

عسل جووووووووووووونی 23 تیر 1391 ساعت 10:27

سلام ممنون من خوبم خواهش وظیفمه ازت تشکرکنم بابت زحماتت

لطف داری! ممنون از نظرت!

qazal 6 مرداد 1393 ساعت 01:47

:http://www.blogsky.com/images/smileys/120.pngخنده:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد