فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس فراموشی 91 (SMS از یاد رفتن)

اسمس عاشقانه فراموشی
می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را
.
.
دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام ...
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم ...
.
.
قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند !!!
.
.
مسیج فراموشی و از یاد رفته
چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم
.
.
تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی / مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی
.
.
روزگار استاد فراموشی هاست ، امید وارم شاگردش نباشی !!!
.
.
به یاد آوردنت هر روز ، درد آورترین شکل فراموشی ست !
.
.
نوشته های زیبا در مورد فراموشی
تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !
.
.
اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ، اما یاد تو فراموش نمیشه !
.
.
از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟
گفت : بنویس ما را چون روزگاران مبر از یاد ...
.
.
و عشق هیچگاه فراموش نمی شود مگر 1 بار ؛ آن هم برای همیشه !!!
.
.
اس فراموش شدن
"بر باد رفته" صد بار بهت است از "از یاد رفته" !

.
.
از وقتی رفتی غمگینه خونه / گریم میگیره با هر بهونه
رفتی و موندم با این همه درد / هرگز نمیشه فراموشت کرد
.
.
زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل ...
چشم فراموش میکند اما دل هرگز ...
پس بدان تازمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد !
.
.
میدونی بن بست زندگی کجاست ؟
جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن ...
.
.
قشنگترین جملات فراموشی
برات گردنبندی از گریه خریدم !
یادت باشه اگه فراموشم کنی ، گریه هام گردن توست !
.
.
می آیی و میروم من از هوش / رفتی و نمیشوی فراموش
.
.
کاش مىشد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است ...
.
.
فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست ...
همیشه به یادتم ...
.
.
اسمس هیچوقت فراموشت نمیکنم
نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش ...
.
.
آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه ...
تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکنه !
.
.
نبودن هیچگاه به تلخی فراموش کردن یک بودن نیست ...
.
.
مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را / فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را
خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست / چرا آشفته می خواهی خدایا خاطر ما را ؟
.
.
متنهای زیبا با موضوع فراموشی
خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !
.
.
فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست آوری و بدست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی !!!
شکسپیر
.
.
تنها یک برگ مانده بود ...
درخت گفت : منتظرت میمانم !
برگ گفت : تا بهار خداحافظ !
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود ...
.
.
ما بخار شیشه ایم ؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !
.
.
اسمس از یاد نرفتن
اگر پوسیده گردد استخوانم ، نگردد مهرت از جانم فراموش ...
.
.
خاطرات ناقوس هایی هستند که در ایام فراموشی به صدا در می آیند ...
.
.
عادت می کنم :
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم ... اما فراموش نه !!!
.
.
تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی
تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی
تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
خاطره 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:43

خیلی خوب بود.امیدوارم هیچوقت از خاطر کسی فراموش نشی.خیلی گلی

قربونت!
تو دسته گلی!

فاطمه زهرا 10 تیر 1391 ساعت 01:28

عزیزم خیلی خوب بود موفق باشی

مرسی! ممنون!

زهرا 23 آذر 1391 ساعت 18:05

خوب بود ولی یه کم گریه دارش کن ممنون

گریه دار ؟؟؟ بیخیال بابا !

چه راحت فراموش شدم!!من نبودنت را تاب می اورم....


رفتنت را تحمل میکنم....


فراموش شدنم را باور میکنم


اما........!!


فراموش کردنت دیگر...... کار من نیست!!!!

شد خزان گلشن آشنایی بازم آتش به جان زد جدایی

عمر من ای گل طی شد بهر تو وز تو ندیدم جز بد عهدی و بی وفایی

با تو وفا کردم، تا به تنم جان بود عشق و وفا داری، با تو چه دارد سود

آفت خرمن مهر و وفایی نو گل گلشن جور و جفایی

یونس 26 فروردین 1393 ساعت 14:42

عالیه.واقعاممنون

حمزه 6 مرداد 1393 ساعت 10:14

خیلی عالی

narges 16 مهر 1393 ساعت 14:59

دوستان برام دعا کنین دلم حالش گرفته بد جور
یکم غمگین بودن متن رو بیش تر کنید سایت بهتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد