فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس برای شب بخیر 91 (مسیج شب خوش)

اسمس برای شب بخیر گفتن
.
ای گل سرخ پاییزم ، شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه ، تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
.
.
مثل یه گنجیشک کوچیک ، آروم بخواب مهربونم
چشماتو روی هم بذار ، من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم ، خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم ، منو خدای خوب دل
چشماتو فردا میبینم ، خوب بخوابی ، شبت به خیر
.
.
وقتی تو خوابی ، تو مهتاب ، همه چی با من غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه ، پشت اون نوری غریبه
خواب تو ،خواب یه گندم ، توی سرزمین عشقه
خواب یه قصه ی خوبه ، کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس ، خواب یه حسِ نجیبه
شبت بخیر
.
.
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون

خوب بخوابی عزیز جون

.

اس ام اس مخصوص شب بخیر

.

ای گل سرخ پاییزم ، شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه ، تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم ، شبت به خیر عزیزم
.
.
مثل یه گنجیشک کوچیک ، آروم بخواب مهربونم
چشماتو روی هم بذار ، من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم ، خواب بد رو میسوزونم
حافظ خواب تو میشیم ، منو خدای خوب دل
چشماتو فردا میبینم ، خوب بخوابی ، شبت به خیر
.
.
وقتی تو خوابی ، تو مهتاب ، همه چی با من غریبه
خواب تو یه سقف کوتاه ، پشت اون نوری غریبه
خواب تو ،خواب یه گندم ، توی سرزمین عشقه
خواب یه قصه ی خوبه ، کفشای غمگین عشقه
خواب تو خواب گل یاس ، خواب یه حسِ نجیبه
شبت بخیر
.
.
خوابای رنگی بیبینی
خواب دلتنگی نبینی
شبت به خیر ای مهربون
خوب بخوابی عزیز جون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد