فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس های سرکاری جدید 91

جدیدترین اسمس های سرکاری 91
.
بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما میبینی ایرانسل بوده !
.
.
میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟
.
.
کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ...
نیشتو میبندی یا بزنم فکتو بیارم پایین ؟
.
.
خیلی حالم گرفته است ...
دیگه به بن بست رسیدم ...
دیگه تحملشو ندارم ...
بعد از این همه سال نمیونم چرا اینجوری شد ...
همه به من دروغ می گفتن !!!
تورو خدا تو دیگه راستشو بگو !
گاو حسن که نه شیر داره نه پستون چه طور شیرشو بردن هندستون ؟؟؟
.
اس مس و مسیج بامزه سرکاری
.
اگه کنترلت رو از دست دادی ، هیچ نگران نباش ، برو یکی دیگه بخر !
.
.
اگه یه روز دیدی خیلی خیلی تنها شدی و هیچ کس کنارت نیست ، دست کن توی دماغت و حالشو ببر !
.
.
میدونم بیداری ، داری ستاره ها رو می شماری ولی یکیشون کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده !!!
من هم خوابم نمی بره ، دارم گوسفندهارو می شمارم ولی یکیشون کمه ، چون داره اس ام اس می خونه !
.
.
تف
تف
تف
با تو کاری ندارم ، میخوام شیشه موبایلمو تمیز کنم !
.
اس خودمونی سرکاری
.
میگن هر کی دوستش خوشگله جاش تو بهشته ...
کوفتتون بشه که به خاطر من همگیتون میرین بهشت !
.
.
یه قطره از اشکمو تو دریا می ریزم تا پیدا شدنش سرکاری عمو !
.
.
اس ام اس مال شما نیس ، اشتباه فرستادم !
.
.
سلام
می بخشی مزاحم شدم ...
ببخشید یه سوالی دارم ، شرمنده ، گلاب به روت ...
قرص ضد اسهال دم دستت نداری ؟ نداری ؟
آخ دیدی چی شد ؟
دیگه زحمت نکش ، کار از کار گذشت ...
حالا ببخشید ، پودر لباس شویی نداری ؟؟؟

.
SMS سرکاری تاپ 91
.
لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن :
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم !!!
.
.
عشق من ، از وقتی رفتی خونه تاریکه ، چراغ خونه خاموشه ...
آخه بگو لامصب فیوز رو واسه چی بردی ؟
.
.
فبفل نبین چه ریزه / درشتاشو سوا کن
.
.
این حرفا چی بود پشت سرم زدی ؟ مگه من چه بدی بهت کرده بودم ؟
برات متاسفم ، نمی بخشمت ... خدافظ ...
(ستاد ایجاد ترس و دلهره چند ثانیه ای)
.
SMS Sarekari Jadid
.
سرسبزترین سبزه ها تقدیم تو باد
(از طرف شرکت پخش علوفه دامی استان)
.
.
عسلم ، نفسم ، عشقم ، جیگرم ، الهی قربونت برم ، الهی برات بمیرم ...
اینها رو تکرار کن ، منو دیدی بهم بگو !
.
.
تو روح همه کسایی که ما اونا رو دوس داریم ولی اونا ما رو دوس ندارن !
 اصن خاک تو سرشون !
.
.
خیلی وقته میخوام یه چیزی رو بهت بگم ولی تا حالا روم نشده ، گفتنش برام خیلی سخته ...
د ... دو ... دو س ... دو سه لیتر بنزین داری به من بدی ؟؟؟
.
اس ام اس برای شوخی کردن
.
اگر عاشق شدی در شهر غربت / سوار خر شو و برگرد ولایت
.
.
یه چیزی رو می دونستی ؟ چین با همه وسعتش با یه اتو باز میشه ؟؟؟ واقعا میدونستی ؟
.
.
سلام
نمیدونی چقدر خوابم میاد !!!
.
.
اس ام اس می زنم که خوابم ببره ، اگه بیدار شدی تو هم اس ام اس بزن خوابت میبره !
.
باحالترین اسمسهای خنده دار 91
.
اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بلند شدی و دیدی نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ،نه دردی !
بدون دیشب تو خواب مردی !
روحت شاد و یادت گرامی !
.
.
سلام
اِاِاِاِاِ
ببخشید ! فکر کنم اشتباه اومدم ...
.
.
به مولا خرابتم !
ذوق نکن پشت یه ماشین نوشته بود !!!
.
.
آهای تو که منو تنها گذاشتی رفتی ... !
آره عزیزم با توام ...
خواهش میکنم برگرد ... !
برگرد درو ببند ... بعد برو گمشوووووووو !
.
متن و نوشته سرکاری طنز
.
ای همه وجود من
ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من
ای کسی که درو بستی به روی من
درو باز کن دستم مونده لای در
.
.
به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟ یا دوباره از جلوت رد شم ؟

نظرات 11 + ارسال نظر
محدثه 26 فروردین 1391 ساعت 16:37

واقعا قشنگ و جالب بودن،
دستتون درد نکنه

خواهش میکنم!

تررررررانه ه ه ه ه 28 فروردین 1391 ساعت 12:58

خیلی لذت بردم ممنون

khahesh mikonam
lotf dari

x 4 اردیبهشت 1391 ساعت 22:41

خیلی زحمت کشیدی
انشهلله جبران کنیم
کاری اشتی زنگ بزن




شوخی کردم

مرسی!
چرا زنگ میزنم برنمیداری؟

خاطره 19 اردیبهشت 1391 ساعت 11:36

هرچیزی میتونه سلیقه ای باشه/از مطالب سرکاری اصلا خوشم نمیاد.
به هرحال ممنون

صدر در صد!
ممنون از تو!

میترا 6 مرداد 1391 ساعت 16:08

عالی بود

[ بدون نام ] 17 آبان 1391 ساعت 15:19

بدک نبود مرسی

ممنون از شما...

مى اى لاو 25 آبان 1391 ساعت 23:57

خندییدم هه هه هه.
ولى خداییش جالب بود.
دستت درد نکنه.

یاس آبی 8 آذر 1391 ساعت 20:54 http://abi-yase.blogfa.com

خیلی بامزه بودند..دمت گرم

میترا 29 تیر 1393 ساعت 12:36 http://samir zand .ir



همشون تکراری بودن

ماریا 6 شهریور 1393 ساعت 14:09

خیلی باحالید به مولا

باران 27 دی 1393 ساعت 15:34

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد