فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک و مسیج گلچین اردیبهشت 91

جدیدترین اس ام اس های اردیبهشت 91
.
خدایا
بارها دقیقا همان جایی دستم را گرفتی که میتوانستی مچم را بگیری ...
.
.
5جره چشاتیم
4پایه نگاتیم
3تاره شباتیم
1 کلام ، خاک پاتیم !
.
.
هر چیزی زیادیش دل رو میزنه ، زیاد دوستت داشتم ...
هروقت حرف دلمو زدم ، دلتو زدم !
.
.
دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره مثل بغل کردن کاکتوس می مونه ...
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی …
.
.
دیشب خسته تر از هر روز بودم ...
کاش میشد گوشه ای می نوشتم
"خدایا خیلی خسته ام" ، فردا صبح بیدارم نکن !!!
.
.
از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد
گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست
از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد
مستم ز می عشق چنان کز پس مرگم
صد میکده از خاک من آباد توان کرد
.
.
رمز نو شدن را باید دانست وگرنه بهار یک فصل تکراریست !
.
.
اگر قرار است روزی پروانه شویم بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند ...
.
.
زیاد خوب نباش ...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی ...
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند ...
زیاد که باشی ، زیادی می شوی ...
.
.
از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری ...
.
.
هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی ، هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند ...
فقط یک قطره اشک کافیست تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید ...
.
.
چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما میاندازد ، همچون گره های قالی باشد که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند !

.
.
میگن تو بهشت وقتی سرکلاس میخوابی ، استاد میاد پتو میندازه روت ، هیچ کسم حرف نمیزنه تا تو راحت بخوابی !
.
.
از بهر دفع غم به کسی گر بری پناه
هم غم به جای ماند و هم آبرو رود
.
.
از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم
خوش تر از یاد خداوند ثمری نیست مرا
.
.
هرجا هستی به آسمان نگاه کن ، بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست !
.
.
ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند و چون دریا آرام شد خود را اسیر تور صیادان یافتند ...
تلاطم هاى زندگى حکمتى از خداوند است ؛ پس از خدا بخواهیم دلمان آرام باشد نه دریاى دور و برمان !
.
.
زندگی به من آموخت هیچکس شبیه حرفهایش نیست ...
.
.
خدایا مارو ببخش که در کار خیر
یا جار زدیم …
یا جا زدیم …
.
.
خداوندا ، عزیزی دارم آیینه تمام نمای عشق
رسمش معرفت و یادش صفای دل
پس آنگاه که دست نیاز سوی تو می آورد
پر کن از آنچه در مرام خدایی توست
.
.
بعضی زخمها رو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی ...
بعضی زخمها باید باقی بمونه تا هیچوقت راهت رو گم نکنی !
.
.
فراموش کردنت کار سختی نیست !!!
کافی است دراز بکشم ، چشم هایم را ببندم و برای همیشه ... بمیرم !
.
.
بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید اما خنده را بر لبانش دوخته بودند !
.
.
مشکل از تو نبود ، از من بود ...
با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود ...
.
.
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم
گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم
گفت در عوض او ،  تو دنیا داری
گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
.
.
اگه دلخوری ، باش ؛ عصبانی هستی ، باش ؛ قهری ، باش ؛ هر چی میخوای باشی باش ...
ولی حق نداری با من حرف نزنی . فهمیدی ؟
.
.
الهی فندوق بشی سنجاب بشم گازت بگیرم
بعدش سمی باشی ، مسموم بشم برات بمیرم
.
.
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت ...
صداقتت را میگذارند پای سادگیت ...
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت ...
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت ...
و وفاداریت را پای بی کسیت و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تن هایی و بیکس و محتاج !!!
.
.
آنقدر مشغول بزرگ شدن هستیم که گاهی فراموش میکنیم پدر و مادرمان در حال پیر شدن هستند !!!
.
.
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم ، حتی برای "تو" که سالها منتظر در زدنت بودم ...
.
.
آدمها آنقدر زود عوض می شوند ...
آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است ...

مطالب مرتبط با این مطلب :
جمله های عاشقانه باحال و خوندنی 91
اس ام اس تیکه دار و کنایه ای 91 (اسمس بی لیاقت)
اس ام اس فراموشی 91 (SMS از یاد رفتن)
جملات و اسمس تریپ فاز سنگین و خسته 91
اس ام اس تبریک تولد 91 (مسیج تولدت مبارک)

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس تنها 31 فروردین 1391 ساعت 18:52 http://hamta73.persianblog.ir

مث همیشه عالی..................
کارت درسته دوستم......
دمت گرم
منکه خیلی باهات حال میکنم

مرسی!
کار شما خیلی درست تره!
فدای تو!

خاطره 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:50

همه مطالبت رو دوست دارم.به امید موفقیت روز افزونت

مرسی خاطره!
شرمنده اخلاق پهلوانیت شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد