فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جک تازه و بامزه اردیبهشت 1391

یه سری دیگه جک جدید !
.
تا حالا دقت کردین بعضی حرفارو هر چقدم بقیه بگن ، تا خودت تجربه نکنی و به غلط کردن نیفتی باور نمی کنی ؟!
.
.
از کسانی که تو کامپیوترشون فایلها رو با اسمهایی مثل hjkhkjkh ذخیره میکنن توقع اتاق مرتب و جمع و جور نداشته باشید !
.
.
چندتا عمه ی پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن بعدی تویی ، بعدی تویی ؛ البته دیگه نمیکنن ، چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم !!!
.
.
خوش به سعادت این نسل جدید که کلی سرگرمی دارن !
والا سرگرمی نسل ما یه چرخ گوشت بود که دستمون رو میکردیم توش دستمون تا زانو قطع میشد ، بعدش کانال 5 برنامه در شهر نشونمون میداد کلی حال میکردیم ...
.
.
دیدین موقع وارد یا خارج شدن از بعضی وبلاگا پیام میاد "مثلا سلام" به وبلاگم خوش اومدی ؟
یه وبلاگی رفتم وقتی می بستیش ، پیام میومد : "نظر یادت نره"
محیط مجازیه داریم ؟؟؟
.
.
یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم ...
اصن یه وضیه هااااااااا
آدرس میدم بیایین !!!
.
.
از گربه های عزیزی که هر شب زیر پنجره ی اتاق من شیطونی میکنن خواهش میکنم کمی مراعات کنن ، اینجا خانواده نشسته !
.
.
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ؛ از این دورویی خودم بیزارم !

.
.
یه آدمایی هستن که زنگ میزنن رو خط ثابت خونه بعد می پرسن کجایی ؟ به روح اعتقاد دارن اینااا ؟؟؟
.
.
نصیحت دوستانه :
هیچ وقت تحت هیچ شرایطی قرص خواب و قرص ضد یبوست رو با هم تو یه شب نخورید !!!
.
.
گوجه سبز به صورت : "یه گاز" فروخته نمی‌شود !
لطفا سوال نفرمایید !
حتی شما دوست عزیز ...
.
.
ساق پا چیست ؟
وسیله ای برای یافتن مبلمان منزل در تاریکی اتاق !
.
.
وقتی کبوترها روی ماشین سفید دستشویی میکنن رنگش سیاهه ، وقتی روی ماشبن سیاه دستشویی میکنن رنگش سفیده ، واقعا توی قدرت تشخیصشون موندم !
.
.
یه بار به یه نفر میگن با نخود جمله بساز ؛ میگه بلد نیستم ...
خب چیه ؟ مگه حتما باید بلد باشه !؟!؟!
.
.
از غضنفر میپرسن دو دوتا ؟
میگه :بی خیال ، کلمه بگو جمله بسازم !
.
.
یه نفر کارخونه آب معدنی میزنه برای فروش بیشتر تبلیغ میکنه : تهیه شده از کوه تازه !
.
.
ای همه ی کسانی که پشت سر من حرف می زنید
عاشقتونم که اینقدر درگیره منید
.
.
سالها بعد از گران شدن نان ...
مادر به دخترش موقع خواستگاری : مادر لگد به بختت نزن ، پسره نون خشکیه هاااا
.
.
هیچی مثل این مساله رو اعصاب من نمیره که  با یه نفرخداحافظی کنم ، بعد هم مسیر بشیم ، بعد کنار هم هی راه بریم ، بعد من سرعتم رو کم و زیاد کنم که بیشتر از این ضایع نشیم !!!
.
.
قانون وسطم نیوتون :
یه گوشی هیچوقت گم نمیشه یا اگه بشه حتما روی سایلنت هست !
.
جکهای دیگه مارو هم ببینید :
جک جدید اردیبهشت 91 (jok jadid 91 )
پ ن پ طنز برای اسمس (پ ن پ اردیبهشت 91)
جدیدترین قوانین مورفی 91 (قوانین طنز)

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 11 اردیبهشت 1391 ساعت 13:23

سلام
آقا عالی بود، عالی مثل همیشه
من واقعا به وبلاگت حال می کنم.
خلاصه که کارت خیلی درسته
یاعلی

مرسی احسان خان! خیلی مخلصیم داداش!

زیزی 11 اردیبهشت 1391 ساعت 15:46

خووووووووووووب بوووووود مرسی دادا.

قربون تو!

خاطره 19 اردیبهشت 1391 ساعت 10:55

چیزی که عیان است
چه حاجت به بیان است؟
عالی بود برادر

ممنون خواهر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد