فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس روز معلم 91 (پیام تبریک روز آموزگار)

پیامک و مسیج مخصوص تبریک روز معلم سال 1391
.
تقدیم به او که قطره وجودم را ، راه دریا را آموخت !
.
.
معلم کیمیای جسم و جان است
معلم رهنمای گمرهان است
شده حک بر فراز قله عشق
معلم وارث پیغمبران است
.
.
چه کسی هر دو لبم را به الف باز نمود ؟
چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود ؟
ای معلم که تو را دانش بسیار بوَد
جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد
.
شعر روز معلم
.
سخنان دلنشینت همواره چراغ پرفروغیست برای راه تاریک زندگیم ؛ ذکر خیرتان در خیر عاشقان فراموش مباد ...
روزتان مبارک
.
.
آموزش عشقم از همین مکتب توست
اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من
چون عامل دردم این غم و این تب توست
.
.
با این گچ عشق تخته ی جانم زن
خطی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن
.
قشنگترین جملات برای روز معلم
.
گفت استاد مبر درس از یاد
یاد باد آن چه مرا گفت استاد
یاد باد آن که مرا یاد آموخت
آدمی نان خورد از دولت یاد
هیچ یادم نرود این معنی
که مرا مادر من ،نادان زاد
پدرم نیز چو استادم دید
گشت از تربیت من آزاد
پس مرا منت از استاد بود
که به تعلیم من اُستاد اِستاد
هرچه می دانست آموخت مرا
غیر یک اصل که ناگفته نهاد
قدر استاد نکو دانستن
حیف استاد به من یاد نداد

.
.
دستم را گرفتی ، پرهیزم داشتی از مشق سیاه ناتوانی و ناکامی و مرا مشقِ ادب آموختی و چه باحوصله و مدارا و متانت از کوچه های سرد جهالت عبورم دادی ...
.
.
در مکتب تو همیشه شاگردم من
دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین
بی نور معلم این چنین زردم من
.
پیام ادبی تبریک روز معلم
.
معلم عزیزم مهر شما گرافیت وجود مرا الماس کرد !
من از با شما بودن فراتر از استوکیومتری زندگی و مولاریته شادی ها آموختم ؛ امیدوارم کلویید زندگیتان شفاف و معادلات زندگیتان موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد !
با بیشترین درصد خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ...
.
.
اگر داری تو عقل و دانش و هوش
معلم هر چه می گوید بکن گوش
معلم چون پدر والا مقام است
معلم مستحق احترام است
معلم را مرنجان هرگز از خویش
مزن با حرف بی جا بر دلش نیش !
.
.
معلم ، سیاهی جهل را از دل ها می زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد ...
.
متن و نوشته زیبای روز استاد
.
بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد اما تو میسوزی تا بسازی !
.
.
دبیر عزیزم ، یاد تو همیشه در ذهنم ؛
عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم جاری است ...
.
.
از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم !!!
.
.
شمع شدی شعله شدی سوختی / تا هنرت را به من آموختی
.
.
معلم باغبان باغ عشق است
معلم قافله سالار عشق است
همه کار معلم کار عشق است !

نظرات 2 + ارسال نظر
EMPIRE 11 اردیبهشت 1391 ساعت 02:05 http://www.ghoghnooschat.com


دلبرم اندر خیالم خود نمایی میکند
در فراقش ای دل من بینوایی میکند
او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من
کار دل را بین که بهرش بیقراری میکند
سلام دوست عزیز
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد او را یاد کنم شاید او از من تنهاتر باشد .دوست من گرد هم جمع میشویم تا لحظه های مان را پراز نشاط کنیم ققنوس چت برای شما فضایی پر از صمیمیت وهمبستگی ایجاد میکند اشخاص فرهیخته ای مانند شما محفل ما را روشن تر میکنند.به ما بپیوندید و با شرکت در مناظرات و مباحثات مختلف به رشد فکری و فرهنگی دوستان خود کمک کنید زیرا که:
بنی ادم اعضای یکدیگرند
و در افرینش زیک گوهرند
شما همچنین می توانید از امکانات مختلف چت روم ما برای شیرینتر کردن لحظات خودتان در کنار ما استفاده کنید
سیستم تبادل لینک ققنوس به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ خود را بطور رایگان در لینکدونی ما ثبت کرده و آمار وبلاگ خود را افزایش بدهید
همچنین شما می توانید با عضویت در انجمن و جامعه مجازی ققنوس از مطالب مفید، اخبار، اشعار و جملات زیبای دوستان خود استفاده کرده و دیگران را با دانسته های خود سهیم کنید
حتما به ما سر بزنید ، منتظرتون هستم
یا علی

سمیرا 12 اردیبهشت 1391 ساعت 13:16

خیلی پیام هاتون قشنگ بود مرسی

ممنون، لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد