فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس I LOVE YOU (اسمس دوستت دارم 91)

مسیج و پیامک با موضوع عشق و علاقه
.
مشترک دوست داشتنی ، اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است ...
لطفا برای شارژ مجدد کلمه "دوستت دارم" را ارسال نمایید !
.
.
نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی ؛ فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه ؟
چون من دوستت دارم !
.
.
دوستت دارم تا آخرین سوت قطار این دنیا و آواز همیشه ی قناری های آن دنیا ...
.
.
دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم ...
.
.
بگو سلام دل میگیره
بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوست دارم
اینجور دل آروم میگیره
.
اس ام اس عاشقانه قشنگ برای نامزد و همسر
.
اگه با تو باشم و نباشم
اگه پیش تو باشم و نباشم
اگه مال من باشی و نباشی
به اندازه لحظه های بودن و نبودنت دوستت دارم ...
.
.
عاشقت هستم اگر چه هدفی بیهوده ست و دوستت دارم اگر چه سخنه تکراری است ...
.
.
من دنیارو به خاطره خدایش و چشم را به خاطره اشکش و تو را به خاطره چشم های قشنگت دوست دارم !
.
.
دوستت دارم به چشمانی که رنگش رنگ شبهاست
به آن نازی که در چشم تو پیداست
به لبخندی که چون لبخند گلهاست
به رخسارت که چون مهتاب زیباست
به گلهای بهار و عشق و هستی
به قرآنی که او را می پرستی
قسم ای نازنین تا زنده هستم
تو را من دوست دارم ، میپرستم.

.
.
هر ثانیه که می‌گذرد ، چیزی از تو را با خود میبرد
زمان غارتگر غریبی است ، همه چیز را بی اجازه میبرد
و تنها یک چیز را همیشه فراموش می‌کند ...
حس "دوست داشتنِ" تو را ...
.
جملات بامزه خیلی دوست دارم
.
دل من روی زمینه ، دل تو تو آسمونه
اینقدر دوست دارم من ، که فقط خدا می دونه
بیا یه عهدی ببندیم ، ببینیم کدوم یک از ما
تا ته جاده ی دنیا ، بر سر عهدش می مونه
.
.
دوست داری بگم میخوام هر روز با صدات بیدار شم بعد بفهمی با ساعت بودم ؟
دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟
دوست داری بگم پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلید بودم ؟
دوست داری بگم دوستت دارم بعد بفهمی با ... ؟
نه این بار دیگه با خودت بودم !!!!!
.
.
دوست داشتن زیباست ولی نه برای لمس کردن بلکه برای حس کردن ...
.
.
هیچ وقت نشد بهت بگم که من چقدر دوستت دارم
هیچ وقت نشد ، نفهمیدی که من فقط تو رو دارم
.
.
مرا ببخش اگر دوستت دارم و کاری از دستم برنمی‏آید !
.
SMS دوستت دارم جدید اردیبهشت 91
.
تو اومدی و با دوست داشتنت ، دوست داشتن رو یادم دادی ...
یادت هست ؟
.
.
می‏پرسد همه چیز خوب است ، می‏گویم : همه چیز عالیست ، جز اینکه نمی‏دانم چطور به تو بگویم دوستت دارم ...
.
.
غم اگر سیرم کند
غصه اگر پیرم کند
دست بزرگ آسمون
اگر زمین گیرم کند
بازم میگم دوستت دارم
.
.
نمی رنجم اگر باور نداری عشق نابم را
تو را چون آرزوهایم همیشه دوست می دارم
.
.
هرچه بر من گذشت حقم بود
من از این بیشتر سزاوارم
تو گناهی نداری ای زیبا
مرگ بر من که دوستت دارم
.
اس مس گلچین لاوی
.
هرگز ندانستم چگونه ستایش کنم تا آنکه آموختم چگونه دوست بدارم ...
.
.
دوثت دارم ، دوصت دارم ، دوسط دارم ، دوثط دارم ، دوصط دارم ، دوست دارم.
خلاصه همه جوره دوست دارم ... !
.
.
نذار که حرف آخرم ، با گریه همبازی بشه
بگو که من دوست دارم ، تا این دلم راضی باشه
.
.
دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت
یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت
ای آینه دار خلوتم ، باور کن
اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:21

خیلی خوب بود.ممنون

ممنون!

ملیحه 3 خرداد 1391 ساعت 17:51 http://malehe.blogfa.com/


دلم تنگ است...

تا کجای قصه ها باید ز دلتنگی نوشت؟

تا به کی بازیچه بودن در دو دست سرنوشت؟

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد؟

یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد؟

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار؟

خسته ام از زندگی با غصه های بی شمار...!!!

دستت درد نکنه!

عاشق تنها 12 اسفند 1391 ساعت 19:41

بد نبود

مهسا 1 خرداد 1392 ساعت 13:44

عالی بود افرین

Inaz_501 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:19

سلام عالی بودن
لطفا جملات بیشتری بذارین تا با اونا عشقمو خوشحال کنم

خالی 6 تیر 1393 ساعت 17:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد