فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه کوتاه مخصوص SMS

اس ام اس عاشقانه باحال 91
.
به حساب قلبت هزار بوسه واریز میکنم هر وقت یادم کردی برداشت کن ...
.
.
تو حس عاشق شدنی ، حس رسیدن به اوج
مثل رهایی از قفس ، یا ساحل امن یه موج
آرامش نگاه تو ، منو به بند میکشه
بذار دل تنهای من دوباره عاشقت بشه
.
.
تاج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد
تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند
تاج من ، عشق توست که بر دل دارم . . .
.
.
شب فراق نداند که تا سحر چند است
مگر کسی که به زندان عشق در بند است
.
.
کوتاه ترین کلمه دنیا I
شیرین ترین کلمه دنیا LOVE
عزیزترین شخص دنیا YOU
.
.
آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند ... !
.
.
وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی
‌شیرجه زدن اصلا کار عاقلانه‌ای نیست !
.
.
به یک نفر مسلط به زبان آدمیزاد برای رفع پاره ای دلتنگیها نیازمندیم !

.
.
آنکه خاطر تو را می خواهد حتما نفسی می خواهد ، نفسم باش که خاطر تو را می خواهم !
.
.
تو گرانمایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشد کافیست ...
.
.
پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر ، دلم واسه دیدنت همیشه پرپر !
.
.
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد !
.
.
فاصله گرچه دستهایمان را جدا کرد ولی خوشحالم جرات ندارد به دلهایمان نزدیک شود . . .
.
.
جانا به جان رسید ز عشق تو کار ما
دردا که نیستت خبر از روزگار ما
.
.
دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
چنان مهرت به جانم کرده ریشه
که در شش گوشه ی قلبم نوشته
عزیزم ، دوستت دارم همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره 19 اردیبهشت 1391 ساعت 12:02

سلام
اصلا انتظار نداشتم/تکراری بودن/چرا انقدر تکراری!!!!!!!!!!

شاید تو خیلی آپ تو دیتی! سعی میکنم بهتر باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد