فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس تریپ عاشق خسته (اس ام اس سیگار)

مسیج و نوشته های فاز سنگین سیگار
.
پرسید : سیگارت رو ترک کردی ؟
گفتم : نه ، کبریت رو ترک کردم !
حالا دیگه سیگار رو با سیگار روشن می کنم !
.
.
من برای او فقط یک نخ سیگار بودم ...
کامش را گرفت و زیر پاهایش لهم کرد ...
.
.
سیگارت را پشت دست من خاموش کن ؛ بگذار این داغ نشانی باشد برای دیگر دل نبستن ها !
.
.
یک نفر انگار عاشق می شود
با نخی سیگار عاشق می شود
بر نگاهی ساده و چشمی تهی
تکیه بر دیوار عاشق می شود.
.
اسمس خاطرات تلخ
.
همین که فهمید غم دارم آتش گرفت ...
به خودت نگیر رفیق ! سیگارم را گفتم ...

.
.
سیگار از عمرم می کاهد !
مگر تو عمر مرا می دانی که با آن محاسبه می کنی ؟ کسی نمی داند ، شاید همین فردا من نیز خاموش شوم !!!
سیگار دود می کنم تا یادم بماند من احمق بیشتر از این ریه های سوخته ام دوستت داشتم ... !
.
.
و اینک تنها از ابری که از سیگارم بلند می شود ، امید باران دارم ... !!!
.
.
سیگاری گوشه لبم بود و دنبال کبریت بودم ...
گفتم آقا آتیش دارید ؟
گفت تو جیبم نه ... اما تو دلم هست ...
به کارت میاد ؟
.
متن عاشقانه غمگین با سیگار
.
به این سیگار حسادت می کنم که در فکر تو این طور دود می شود و در هوا گم ...
نه مانند من که هنوز این همه هست !!!
.
.
حالا که رفته ای مرد شده ام !
بسته بسته سیگار می کشم تا تو را دود کنم در خیال خسته ام ...
.
.
دستت می سوزد با سیگار !
به خودت می آیی ، یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند ، نه دستی که شانه هایت را بگیرد ، نه صدای که قشنگ تر از باد باشد ...
تنهایی یعنی این ...
.
.
بی تو نه شعر می چسبد
نه مرور خاطره
نه سیگار
من دلم آغوش می خواهد ، می فهمی ؟؟؟
.
مطلب زیر رو حتما ببینید :
جملات و اسمس تریپ فاز سنگین و خسته 91

نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره 16 اردیبهشت 1391 ساعت 09:28

پاینده باشی عزیز

سلام
ممنون!
یه مدت نبودی؟

احسان 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:10

فقط میتونم بگم
به به به به به به به به به به به به به به به...
عالی مثل همیشه
یاعلی

مرسی داش احسان ...
روز خوش

مارال 21 اردیبهشت 1391 ساعت 00:30

سلام داداش اینجا هم که سنگ تموم گزاشتی .......کولاک کردیا

سلام! اینجا؟ اونجا کجاست؟ الان دچار سردرگمی مزمن شدم!
راستی شما همونی نیستی که پیام خصوص داده بودی؟؟؟
به هرحال ممنون از اینکه اومدی و نظر دادی!!!
روز خوبی داشته باشی!

khodam O sigaaram tanhaeem 28 فروردین 1393 ساعت 22:23

aaaaaali bod aziz. bazam bnviis
fab,faab,faaab khoodame!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد