فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

کلکسیون اس ام اس و دلنوشته عاشقانه جدید

زیباترین و جدیدترین اسمس ها و نوشته های عاشقانه 91
.
چه مسخره است سوال امتحان که میگوید لطفا جای خالی را پر کنید.
من اگر میتوانستم، جای خالی تو را پر میکردم!
.
.
کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬ مثل «چایی» وقتی که سرد می شود...
.
.
و تو در نهایت در چشمان کسی اسیر می شوی که تو را درک نه، ترک خواهد کرد...
.
.
"خاموشی" بهانه است...
مشترک مورِد نظر، "فراموشی" دارد!
.
.
تو از موسی پیامبرتری!
به جای اشاره... نگاه کردی
به جای دریا... دل من شکافته شد!
.
.
انگشتت فقط جای یک حلقه دارد...
دلت را دست به دست میکنی برای چه؟؟؟
.
.
نباشی...
دلم که هیچ...
دنیا هم تنگ میشود...
.
.
باور کن هیچ اورانیومی به اندازه ی اشکهایت غنی شده نیست...
هیچ کیک زردی شیرینی لبهایت را ندارد...
و هیچ بمب اتمی به اندازه ی گریه هایت مرا ویران نمی کند...
ای حق مسلم من...
.
.
آدم برفی از خجالت آب شد وقتی دید کودک گرسنه ای به هویج دماغش زل زده...
.
.
رو برگ یک گلابی/با یک مداد آبی
هزار دفعه نوشتم/دوست دارم حسابی
.
.
چشمها را‎ شستم‎، جور دیگر دیدم
باز هم‎ سودی نداشت‎
تو همان‎ بودی‎ که‎ باید دوست‎ می داشت!
.
.
تنهایى با ارزشه چون خالی از انسانهاى بى ارزشه...
.
.
از دیگران بریدم تا مهربان بمانی
نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی؟
.
.
اینا که تو خیابون راه میرن و یهو با خودشون میخندن...
آدمایی ان که با خاطره هاشون زنده ان...
دیوونه نیستن، فقط یکم خسته ان...

.
.
بعضی ها گریه نمی کنند!
اما از چشم هایشان معلوم است که اشکی به بزرگی یک سکوت گوشه ی چشمشان به کمین نشسته...
.
.
حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه!؟!
.
.
به سلامتی اونایی که می خندن اما یه عمر بغض دارن و هیچکس نمی فهمه...
.
.
به خوابم نیا!
خوابم را رنگین میکنی و روزم را سیاه...
.
.
به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی…
اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد و با هم خندیدن…
.
.
تختی که هر شب، تنها، با یاد کسی روش بخوابی...
تخت نیست... تابوته!!!
.
.
به او بگویید دیگر "او" های نوشته هایم را به خود نگیرد...
از این به بعد او دیگر آن او نیست...!
.
.
به سلامتی دوست خوبی که مثل خط سفید وسط جاده س که تیکه تیکه میشه ولی بازم پا به پات میاد!
.
.
تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود:
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود!
.
.
گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص، برایت فریاد تجویز کند...
.
.
آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد!
.
.
در قفس که باشی، دیگر شیر یا قناری بودنت مهم نیست!!!
.
.
همه چیز را هم که تقصیر من بیندازی...
عاشق شدن من تقصیر توست!!!
.
.
تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد...
یک بار قسمت کردم، چندین برابر شد...
.
.
دست به دامن خدا که میشوم...
چیزی آهسته درون من به صدا میاید که: نترس!
از باختن تا ساختن دوباره...
فاصله ای نیست...
.
.
ثبت احوال در شناسنامه ام همه چیز را ثبت کرده جز احوالم...!
.
.
بدون اینکه "مار" ی در کار باشد
مزه ی "زهرمار" را میچشم وقتی نیستی...
.
.
زیبا...
آینه ات را عوض کن...
این روزها به چهره ات نمی آید!
زیاد اخم میکند!
.
.
هوایت دستان سنگینی داشت، وقتی به سرم زد فهمیدم!
.
.
تمام سپاس من از کسی است که به من نیاز نداشت؛ اما فراموشم نکرد...
.
.
درد، مرا انتخاب کرد
من، تو را
تو، رفتن را
آسوده برو! دلواپس نباش!
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم!
.
.
دیشب به یادت تمام ستاره های آسمان را شمردم، تازه فهمیدم چقدر آسمان کوچک است!!!
.
.
همه چیز را میتوان حاشا کرد، جز عطر آنکه دوستش دارى...
.
.
از وقتى تو رفتى، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ...
گذشته هم هیچ وقت نگذشت...!
.
.
نمی دانم مشکل از کجاست؟! از صبر یا کاسه؟؟!!
این روزها زیاد لبریز می شود!
.
.
گاهی با یک قطره، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری، دلی می شکند
مراقب بعضی یک ها باشیم؛ در حالی که ناچیزند ، همه چیزند!!!
.
.
اون لحظه که گفتی؛ یکی بھتر از تورو پیدا کردم...
یاد اون روزایی افتادم که به 100تا بهتر از تو گفتم من بھترینو دارم...
.
.
دوری از این دیده، اما باز یادت میکنم/حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم
در فراقت، غم حصار خنده هایم را شکست/باز هم از انتهای دل صدایت میکنم
.
.
شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم...
.
.
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست؟
مثل آرامش بعد از یک غم
مثل پیدا شدن یک لبخند
مثل بوی نم بعد از باران
در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست؟
.
.
حکایت ما آدم ها… حکایت کفشاییه که اگه جفت نباشند هر کدومشون هر چقدر شیک باشند هر چقدر هم نو باشند؛ تا همیشه لنگه به لنگه اند…
کاش خدا وقتی آدم ها رو می آفرید…
جفت هر کس رو باهاش می آفرید…
تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها…
به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند…
.
.
دوستت دارم زیباست به شرط آنکه گوینده اش عاشق باشد...!
.
.
امروز به "آنهایی" می اندیشم که روی "شانه هایم" گریه کردند و نوبت "من" که شد "شانه " خالی کردند !!!

مطالب جالب مرتبط :
اس ام اس تریپ عاشق خسته (اس ام اس سیگار)
اس ام اس I LOVE YOU (اسمس دوستت دارم 91)
متن و دلنوشته های عاشقانه زیبای اردیبهشت 91

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطره 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:08

سلام
خسته نباشی
به نظر من که کارت عالیه

سلام
ممنون
قربونت، لطف داری!

خاطره 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:15

آدمها را به اندازه ی لیاقت آنها دوست بدار و به اندازه ی ظرفیت آنها ابراز کن!

Very ممنون!

setare 18 خرداد 1391 ساعت 04:27

خیلی باحالی بابا تودیگه کی هستی اینارو از کجا میاری؟8

مرسی! اینارو به روش سلولهای بنیادی تکثیر میکنیم!

maryam 24 تیر 1391 ساعت 23:53

خیلی زیبا بود

و باز هم ممنون!

sara 21 فروردین 1392 ساعت 18:29 http://saragogo.blogfa.com

خیلی خوشمله ایووووول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد