فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس مخصوص هوای بارونی (اسمس هوای دونفره)

پیامک و مسیج غمگین و باحال بارونی و ابری
کپی برداری ممنوع !!!
.
باران می بارد ...
با این دونفره بودن هوا ...
من ، تنها ...
تو ، تنها ...
.
.
دیر باریدى باران ... دیر ...
من مدت هاست در نبودن کسى خشکیده ام ...
.
.
پرده را کنار می زنم ، باران خودش را می زند به شیشه ؛ من خودم را به آن راه !
.
اسمس دپرس و دلگرفته بارونی
.
به حرمت باران سکوت میکنم تا بدانی که به عظمت باران برایم عزیزی !
.
.
هوا شده نمناک ، دوستت دارم وحشتناک !
.
.
کاش باران بگیرد ...
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند ...
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش "هـــا" کنم و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم و خلاص ... !!!
.
پیامک واسه وقتی که بارون میاد
.
دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند
غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند

.
.
میدانم روزی با تنی خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناودانهای قلبم فرود می آیی و من در انبوه مژگانم میزبانت خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه میبندم تا دیگر دوریت را حس نکنم !
.
.
چه دلگیر است :
هم جمعه باشد !
هم ابر باشد !
هم باران باشد !
هم خیابان خیس باشد !
اما ...
نه تو باشی !
نه دستی برای فشردن !
نه پایی برای قدم زدن !
نه نگاهی برای زل زدن !
.
مسیج عاشقانه بارانی
.
نمیدانم انگار کسی برایم نماز باران خوانده است که این روزها آسمان چشمانم همیشه بارانی است ...
.
.
چه غمگینانه است وقتی در باران به تو چتر تعارف می کنند !
.
.
کاش بارانی ببارد ، قلبها را تر کند
بگذرد از هفت بند ما ، صدا را تر کند
قطره قطره رقص گیرد روی چتر لحظه ها
رشته رشته مویرگهای هوا را تر کند
بشکند درهم ، طلسم کهنه ی این باغ را
شاخه های خشک و بی بار دعا را تر کند
مثل طوفان بزرگ نوح در صبحی شگفت
سرزمین سینه ها تا ناکجا را تر کند
چترهاتان را ببندید ای به ساحل مانده ها
شاید این باران که می بارد شما را تر کن
.
متن و نوشته دونفره
.
بزن بارون بزن خیس و ترم کن
از این حالی که دارم بهترم کن
.
.
چه سخت است هم بهار باشد
هم ابر باشد
هم باران باشد
هم خیابان خیس اما ...
تو نباشی !!!
.
.
خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن ، پس هر وقت بارون آمد یادت نره بخندی …
.
بهترین جملات با موضوع آسمون ابری
.
من و تو و هوای بارانی ...
عاشقتم ...
.
.
انتظار بارانت سخت هم که باشد فقط به خیال آمدنت ، "خیس خیسم"
.
.
بگین بباره بارون
دلم هواشو کرده
بگین تموم شدم من
بگین که برنگرده

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا 25 تیر 1391 ساعت 23:58

عالی بود
مخصوص حاله من!
ممنون


قربونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد