فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس به مناسبت روز مادر 1391 (SMS مادر)

پیامک و مسیج توپ برای تبریک روز مادر 23 اردیبهشت 91
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !
.
سرم را نه ظلم می تواند خم کند نه مرگ نه ترس ؛ سرم فقط برای بوسیدن دست‌های تو خم می‌شود
مــــــــــــــــــــــادر !!!
.
.
از مرگ نمی ترسم ، من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم ...
.
.
مادر جون این دسته گل تقدیم تو !!!
به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات !
.
مسیج قشنگ روز مادر
.
من بدهکار توام ای مادر
همه جانی که به من بخشیدی
لحظاتی که برای امن من جنگیدی
و بدهکار توام عمرت را
روزهایی که ز من رنجیدی
اشک ها دزدیدی و به من خندیدی ...
.
.
ننه جون خیلی آقایی
از ته دل دوستتتتتتت دارم !!!
.
.
خدایا هرکه هستم هرچه هستم ، به یک لحظه فدای مادرم کن !
.
اسمس دوستت دارم مادر
.
نور چشمای تو هست چراغ خونم
دستای مهربونت ، برکت جونم
تویی تک ستاره توی آسمونم
تو گله باغچمی ای مادر خوبم
.
.
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند ، سر از خاک برمی آورند !
.
.
به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر !
.
پیامک لاتی و باحال روز مادر
.
منم عاشق به روی ماه مادر
منم پیوسته خاطر خواه مادر
نه بینم گر شبی ماه جمالش
بسوزم از غم جانکاه مادر
.
.
مادرم هستی من ز هستی توست
تا هستم و هستی دارمت دوست !
.
.
در کوچه جان همیشه مادر باقیست
دریای محبتش چو کوثر باقیست
در گویش عاشقانه ، نام مادر
شعریست که تا ابد به دفتر باقیست

.
متن و نوشته در مقام مادر
.
تا دیده ام به روی جهان باز شد
ز شوق لبخند مهربان تو جان در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید
.
.
مادر ای معنی ایثار ، تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت ، با غم دل آشنایی
مینویسم از سر خط ای معنی بودن
منیویسم تا همیشه توی لایق ستودن
.
.
پیامبر اکرم (ص) :
هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد ، از آتش جهنم دور می ماند !
.
دوبیتی زیبا در وصف مادر
.
در آسمان آبی دلم ، جایی برای ابرها نیست
مادرم ! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست
.
.
کسی غمخوار من ، چون مادرم نیست
به از او در جهان کس یاورم نیست
پس از حق می پرستم مادرم را
که غیر از عشق مادر ، باورم نیست
.
.
آبی ترین ، دریایی ترین و آسمانی ترین تقدسِ زندگی مان ، دستانتان را بوسه میزنیم !
روزتان مبارک
.
جمله های زیبای روز مادر
.
در تمام زندگی ام ، مادرم تنها دلیل بودنم بود
روزت مبارک فرشته خلقت
.
.
در زیباترین واژه بر لبان آدمی ، واژه مادر است
زیباترین خطاب ، مادر جان است
.
.
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است
سرچشمه محبت و الطاف داور است
بهر صفا و لطف خدا ، عشق مظهر است
بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است
.
اسمس برای تبریک روز مادر
.
آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر
.
.
خدا انداخت زیر پای مادر
بهشتی کز همه چیز است برتر
اگر خواهی شوی مهمان جنت
نداری بهتر از مادر تو نعمت
بود شرط بهشت این حرف آخر
که باشی خاک زیر پای مادر
.
.
هیچ نغمه ای روح پرورتر و دلنشین تر از کلمه مادر وجود ندارد !
جبران خلیل جبران
.
اس فلسفی در مورد مادر
.
برای من مادرم با شکوه ترین زنی است که دیده ام !
چارلی چاپلین
.
.
آنگاه که فرشتگان در آسمانها سر در گوش یکدیگر نهاده و نغمه های پر شور عشق را سر می دهند ، هرگز نمی توانند کلمه ای آسمانی تر از کلمه مادر بیابند !
ادگار آلن پو
.
.
مادر
اولین ، زیباترین ، واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند !
.
جمله های بامعنی با موضوع مادر
.
وجود بی وجودم ز وجودت شده موجود !
روزت مبارک مادر
.
.
چون مهر ، بزرگ و بی نشانی مادر
آرام دل و عزیز جانی مادر
ای کاش همیشه جاودان می بودی
آن قدر که خوب و مهربانی مادر
.
.
به سلامتی مادر ...
که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره مادره ...
.
.
مادر نمای قدرت دنیای خلقت است
مادر به ما ز ایزد یکتا فضیلت است
فردوس را به زیر قدمهاش مانده رب
کو را مقام ، بعد خدا در عبادت است
.
مرتبط :
شعر زیبا در مورد مادر

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 20 اردیبهشت 1391 ساعت 23:32

عالیییییییییی!
دست اول وتوپ.
مرسی!

وقتی تو تایید کردی یعنی حله دیگه!
مرسی!

فهیم 23 خرداد 1394 ساعت 20:45 http://0794

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد