فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

متن و نوشته و شعرهای زیبای روز مادر

مطالب ویژه روز مادر و ولادت حضرت فاطمه
ادامه مطلب رو حتما دنبال کنید !
.
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س)
سرور بانوان جهان
عطای خداوند سبحان
کوثر قرآن
همتای امیر مومنان
و الگوی بی بدیل تمام جهانیان
بر همه زنان عالم مبارک باد !
.
.
عشق اولین و آخرینم ، این شاخه گل سرخ تقدیم به تو ای نازنینم !
.
.
مادر ای دوست بی کلک دوست دارم ...
هر چه دارم از دعای تو دارم ...
.
.
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند ...
.
.
عشق دارد وسعتی بی انتها
باشد اندر راس معشوقان خدا
سمبل عشق و وفا مـادر بود
چونکه عاشق تا دم آخر بود
آبروی اهل دل از خاک پای مادر است
هرچه دارد این جماعت از دعای مادر است

.
.
گفتم مادر ! گفت : جانم !
گفتم درد دارم ! گفت : به جانم !
گفتم خسته ام ! گفت : پریشانم !
گفتم گرسنه ام ! گفت : بخور از سهمِ نانم !
گفتم کجا بخوابم ! گفت : روی چشمانم !
اما یک بار نگفتم : مادر من خوبم ، شادم ... !
همیشه از درد گفتم و از رنج !
... مادر دوستت دارم ...
.
.
مادر تو بهشت جاودانی مادر
خورشید بلند آسمانی مادر
در چشم تو نور زندگانی جاریست
سرچشمه ی مهر بیکرانی مادر
ای کاش که تا ابد نمیرد مادر
یا هستی جاودان بگیرد مادر
مهر است سراسر وجودش تا هست
ای کاش که پایان نپذیرد مادر
.
.
مهربان مادر من
ای من از مهر تو ، در جامه گرم
ای من از لطف تو ، در بستر ناز
هرگز از دیده مرا دور مساز
ای مرا مظهر ایمان و غرور
ای نگاه تو پر از گرمی و نور
ای صدای تو مرا روح نواز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

نازنین مادر من
من به گلزار وجود
چون گلی تشنه باران محبت هستم
هرگز ای ابر پر از رحمت و عشق
نو گل تشنه خود را ، مبر از خاطر پاک
ای درِ گلشنِ قلب من ، بر روی تو باز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

بی تو دنیای من از نور محبت خالیست
بی تو لبهای من از خنده تهی خواهد ماند
بی تو من برگ خزانم ، همه افسرده و زرد
بی تو چون ماهی بی آب جهانم تاریک
بی تو راهم باریک
من اگر شادم و با همنفسان در تک و تاز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

من اگر قهقهه سر می دهم از شادی دل
من اگر سر به فلک می زنم از بخت بلند
همه از داشتن مادر خوبی چون توست
ای پرستار تن کوچک من از آغاز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

مادر ، از نغمه لالایی تو
می رسد بانگ ملایک بر گوش
از صدای سخن عشق تو عالم مدهوش
قَسَمت می دهم ای از همه دنیا بهتر
به همان شیر محبت که مرا نوشاندی
به همان نغمه لالایی شبهای دراز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

نازنین مادر من
می ستایم به همه عمر تو را
می پرستم به تمامی وجود
پیش پای تو می افتم به سجود
ای به خاک تو مرا روی نیاز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

سینه پاک و دل کوچک من
همه از مهر رُخَت لبریز است
با تو پاییز برایم چو بهار
و بهارم بی تو
سرد و غمناک تر از پاییز است
مادر از بهر خدا
دیگر بیمار مشو
که دل کوچک من می لرزد
بی تو من هیچم ، هیچ
همه هستیَم از هستی توست
ای دل و جان مرا محرم راز
هرگز از دیده مرا دور مساز !

شیر پاک تو هنوز
در رگ و ریشه جانم جاریست
و به پاکی تو و شیر تو سوگند که من
تا که خون تو به رگهایم هست
از تو ، ای چشمه جوشان امید
بر نمی دارم دست
قَسَمت می دهم ای از همه دنیا بهتر
به همان نغمه لالایی شبهای دراز
هرگز از دیده مرا دور مساز !
هرگز از دیده مرا دور مساز !

سعید شمس انصاری
.
.
زنم از دیده بر دل روی مادر
منم مست کمان ابروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد
چو آمد عطر مشکین بوی مادر
ز رنج بی حد و این خرمن غم
سپیدی خیمه زد بر موی مادر
به پروازم به دشت آرزوها
روم از بیکران ها سوی مادر
بسی آواره گشتم سوی هر کوی
ندیدم خوش تر از این خوی مادر
هزاران روی و لعل لب چه خواهم
چو دارم روی این دل جوی مادر
ز هر خار مغیلش گر رسد زخم
به تیماری روم بر کوی مادر
اسیری گشته ای ای طفل امید
اسیری در خم گیسوی مادر
.
.
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشنتر از هر چشمه سار
مادرم ای عطر ناب زندگی
مادرم ای شعله ی بخشندگی
مادرم ای حوری هفت آسمان
مادرم ای نام خوب و جاودان
مادرم ای حس خوب عاشقی
مادرم خوشتر ز عطر رازقی
مادرم ای مایه ی آرامشم
مادرم ای واژه ی آسایشم
مادرم ای جاودان در قلب من
مادرم ای صاحب این جسم و تن
مادرم می خواهمت تا فصل دور
مادرم پاینده باشی پر غرور
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من
.
.
تاج از فرق فلک برداشتن
جاودان آن تاج بر سرداشتن
در بهشت آرزو ، ره یافتن
هر نفس شهدی به ساغر داشتن
روز در انواع نعمت ها و ناز
شب بتی چون ماه در بر داشتن
صبح از بام جهان چون آفتاب
روی گیتی را منور داشتن
شامگه چون ماه رویا آفرین
ناز بر افلاک اختر داشتن
چون صبا در مزرع سبز فلک
بال در بال کبوتر داشتن
حشمت و جاه سلیمانی یافتن
شوکت و فر سکندر داشتن
تا ابد در اوج قدرت زیستن
ملک هستی را مسخر داشتن
برتو ارزانی که ما را خوش تر است
لذت یک لحظه مادر داشتن !

مطالب مرتبط :
شعر فوق العاده و استثنایی در مورد مادر
اس ام اس به مناسبت روز مادر 1391 (SMS مادر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد