فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس و پیامک غمگین و بی حوصله شاخ

اینم یه سری دیگه از نوشته های سنگین غمگین و تریپ خسته !
کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!
.
به کلاغها بگویید !!!
به کلاغها بگویید :
قصه ی من اینجا تمام شد ... !
یکی بود و نبود مرا با خود برد ...
.
.
با تو بودن را تصویر کردم ... بی تو بودن را ، تجربه !
این بود سهم من از رویا تا واقعیت ...
.
.
آن عشق که دیده گریه آموخت ازو
دل در غم او نشست و جان سوخت ازو
امروز نگاه کن که جان و دل من
جز یادی و حسرتی چه اندوخت ازو
.
مسیج خسته از روزگار
.
عادت نمی‌کنی به نبودنش ، به ندیدنش ، به نشنیدن صدایش ! خودتو خفه نکن !
.
.
پیراهن خیس ابر ، تن پوش من است
صد باغ تبر خورده در آغوش من است
این زندگی کبود ، این تلخ بنفش
زخمی است که سالهاست بر دوش من است
.
.
دست بر دیوار سیمانی بکش ، لمس قلب من به همین آسانی است !
.
نوشته های جالب غمگین
.
سیاهی زیر چشم هایم را دوست دارم !
جای پای رفتن توست ...
.
.
بالا و پایین پریدنم از شوق زندگی نیست ...
ماهی روی خاک چه می‌کند ؟
.
.
دیرآمدی ؛ کمی تغییر کرده ام ...
برای شناختنم ، عکسم را مچاله کن !
.
اس ام اس فاز غمگین
.
از من می پرسند روبه راهی ؟
آری رو به راهم اگر بدانم از کدام راه می آیی !
.
.
ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست
اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست
ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست
آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست
ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست
غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست
.
.
همه ی دردم این است که یک نفر در زندگی من هست که نیست !
.
جمله های غمگینانه عاشقانه
.
ای آسمان باور مکن ، کاین پیکر محزون منم !
من نیستم ! من نیستم !
رفت عمر من ، از دست من
این عمر مست و پست من
یک عمر با بخت بدش بگریستم ، بگریستم !
لیک عمر پای اندر گلم
باری نپرسید از دلم
من چیستم ؟ من کیستم ؟

.
.
حرفای آخر همیشه مزه ی بارون می گیره
خدا کنه که هیچ شبی دل عزیزت نگیره
با اونکه عشق من و تو ، طعمه ی تلخیا شده
اما گذاشتمش کنار حسرت یه کار بیخوده
خدا کنه پیدا کنی کسی که باشه لایقت
امیدوارم عروسکت باشه همیشه عاشقت
.
.
اگر عشقت مرا باور نمی کرد
دلم عمری به پایت سر نمی کرد
چه می شد عاقبت پروانه ها را
غرور شمع خاکستر نمی کرد
.
sms ghamgin 91
.
چه کنم دست خودم نیست که عاشق شده ام
روز و شب محو تماشای شقایق شده ام
دیگر از عقربه و ثانیه ها بیزارم
چه کنم مضحکه ی چشم دقایق شده ام
.
.
اگر بودی دلم رسوا نمیشد / دوباره چشم من دریا نمیشد
اگر بودی نگاه بی پناهم / میان مردمان تنها نمیشد
.
.
غم تو مرا کفایت می کند
غصه ام را بس زیادت می کند
صورتم بارانی و مویم پریشان می شود
دوریت ویران مرا از یاد نامت می کند
از زبان سرخ تو خون دلی خوردم ولی
دل صدایت می کند ، سر را فدایت می کند
.
sms asheghane depres
.
عشق چیست که همه از آن میگویند ؟
ع : عبرت زندگی
ش : شلاق زمانه
ق : قصاص روزگار
اما افسوس و صد افسوس که شلاق زمانه را خوردم
قصاص روزگار را کشیدم !
اما عبرت نگرفتم !
.
.
همچون شیر آبی که چکه میکند
از من نیز چکه چکه غم میچکه
چون پیچک که به دور گل میپیچد
تنهایی هم به دور من مثال پیچکه
.
.
در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام
چون زهر هرچه که باشم اگر کم زیادی ام
همچون نفس ، غریبترین آمدن مراست
تا میرسم به سینه همان دم زیادی ام
.
نوشته های فوق العاده غمناک
.
دفتر خاطرات می خواهم چکار ؟
وقتی که شبها به این امید می خوابم که فردا ، امروز را یادم نباشد !
.
.
چشم به قفل قفسی هست و نیست
بی تو در این خانه کسی هست و نیست
کیست که چون من به تو دل بسته است
مثل من ای یار کسی هست و نیست
.
.
حرارت نیاز نیست ... گاهى از سردی نگاهى میتوان آتش گرفت !
.
دل نوشته ناراحت
.
خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمش هستی !
.
.
دلم گرفته از این قلبها که از چوب است
از این زمانه که خوبی همیشه مصلوب است
دلم گرفته از این دوزخی که تکراری است
فقط کنار تو ای خوب ، زندگی خوب است
.
.
حالم خیلی بده ...
سرم متورم شده ...
دکتر ها میگویند غده ای از حرف های نگفته است ...
.
اسمس دلگیر بودن
.
باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است
آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند
عده ای کور و کرند و گروهی پکرند
دلم از این همه بد میگیرد و چه خوب آدمی می میرد !
.
.
ساعت هاست یاد تو لبخند را بر لبانم زنده نگاه داشته است
چه خالصانه دوستت داشتم و چه ناباورانه دوست می دارمت هنوز ...
.
.
ای اشک روان بگو دل ‌افزای مرا
آن باغ و بهار و آن تماشای مرا
چون یاد کنی شبی تو شبهای مرا
اندیشه مکن بی ادبی های مرا
.
اس عشق ناکام
.
سفری غریب داشتم توی چشمای قشنگت
سفری که بر نگشتم غرق شدم توی نگاهت
دل ساده ی ساده کوله بار سفرم بود
چشم تو مثل یه سایه همجا همسفرم بود
من همون لحظه اول آخر راهو میدیدم
تپش عشقو تو رگهام عاشقانه می چشیدم
.
.
ندیدی چشمهایم زیر پایت جان سپرد
آخر گلویم از صداهای پایت جان سپرد
آخر نفهمیدی صدایم بغض سنگینی به دوشش بود
به دوشش بود اما از جفایت جان سپرد
.
.
حتما لذت می بری از شکنجه کسی که به جرم دیوانگی تقاص جنونش را به بدترین وجه ممکن پس می دهد و آن چیزی جز بی تو بودن نیست !
.
مسیج در به دری
.
شب است و در به در کوچه های پر دردم
فقیر و خسته به دنبال گمشده ام میگردم
اسیر ظلمتم ای ماه ، پس کجا ماندی ؟
من به اعتبار تو فانوس نیاوردم
.
.
بعد از تو جای خالی دلم مثل کفش های سیندرلا ، اندازه هیچ یک از مردمان شهر نمیشود ! حتی به زور ...
.
.
"عبور"
تکرار غمگین آدمهاست ...
صدای کفش هایی که دیگر نمی آیند ...
.
جمله های غم انگیز
.
غم انگیزه که سال های زیادی از زندگیت رو تصور کنی که گل به خاطر تو شکفته میشه و بعد بفهمی که نگاهش به آسمان بوده نه تو ...
.
.
وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه
 ه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه
.
اس ام اس ای کاش
.
کاشکی عشق به بیراهه نمی رفت در این تاریکی
کاشکی کوره چراغی سر این کوچه به پا بود هنوز
.
.
چه دردی بیشتر از این که دردم را نمیدانی !
به چشمم خیره میمانی ، نگاهم را نمیخوانی !
به من گفتی چرا سنگی ؟ چرا اینگونه دلتنگی ؟
من از درد تو میمیرم ، نگو دیگر نمی دانی
.
.
طرحی ز موج بر دل مردابیم بکش
امشب دلم بهانه دریا گرفته است
.
اس شاکی از زندگی
.
زندگی تلخ ترین خواب منست ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند !
.
.
آنقدر فریاد هایم را سکوت کرده ام که اگر به چشمانم بنگرید کر میشوید !
.
.
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم و از تمام زمین یک خیابان را و از تمام تو یک دست که قفل شده در دست من ...
.
.
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت ، تنها یک کلمه است ، "میگذرد"
ولی دق میدهد تا بگذرد ... !!!
.
.
گاهی هوس می کنم تمام کاغذهای سفید روی میز را از نام تو پر کنم ...
تنگاتنگ هم
بی هیچ فاصله ای !
از بس که خالیم از تو ...
از بس که تورا کم دارم ....
.
اینارو هم من پیشنهاد میکنم :
اس ام اس مخصوص هوای بارونی (اسمس هوای دونفره)
اس ام اس تریپ عاشق خسته (اس ام اس سیگار)

نظرات 7 + ارسال نظر
خاطره 26 اردیبهشت 1391 ساعت 00:08

خوب بود.خسته نباشی!

ممنون! سلامت باشی!

احسان 26 اردیبهشت 1391 ساعت 12:50

سلام
آقا اصن کولاک کردی... یعنی دیگه بردیم فضا با این جمله هایی که نوشتی... خیلی دمت گرم...
یاعلی

سلام داش احسان عزیز!
قربون شما، قابلی نداشت!
روز خوش!

Zohre 1 خرداد 1391 ساعت 00:55

اشکمو در آوردی.............
یاد چیزایی افتادم که خیلی سخت فراموششون کرده بودم!


به هرحال بعضی وقتا یه چیزایی آدمو ناراحت میکنه!

مرضیه 19 شهریور 1391 ساعت 13:52

اقا دیگه دلم گرفت

بیخیال بابا... دوتا جک بخون دلت وا شه...

دختر تنها 22 اسفند 1392 ساعت 21:24 http://tazehvared4.blogfa.com

چه صبور بودند فالگیرانی،که این روزها را در بخت من دیدند و سکوت کردند. . . سلام اسمسات خیلی قشنگن به دلم نشستن،خوشحال میشم به وبلاگ فقیرانه من سری بزنی.اگه خواستی میتونی منو لینک کنی.mer30

man 3 شهریور 1393 ساعت 19:14

tanha be to 20 شهریور 1393 ساعت 03:35 http://tazehvared4.blogfa.com

سلام وب خوبیه.به وب منم سر بزن.اگه با تبادل لینک موافقی بخبرون! tazehvared4.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد