فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اسمس باحال و تاپ 91 درباره خدا و مناجات

پیامک و مسیج فوق العاده برای نیایش با خدا
کپی برداری ممنوع !!!

.
من و خداوند هر روز فراموش میکنیم !
"او" خطاهای من را و "من" لطف های او را !!!
.
.
یادت باشد هیچ کجا آنقدر شلوغ نیست که نتوانی لحظه ای با خدا خلوت کنی !
.
.
من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است
راه دل خود را نتوانم که نپویم
هر صبح در آیینه جادویی خورشید
چون می نگرم او همه من ، من همه اویم
.
اسمس شکر خدا
.
الهى بى پناهان را پناهى
به سوى خسته حالان کن نگاهى
مرا شرح پریشانى چه حاجت ؟
که بر حال پریشانم گواهى
.
.
خوشبختى همون لحظه ایست که احساس میکنى خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله میگیرى ...
.
.
ای در میان جان و جان از تو بی خبر
از تو جهان پر است و جهان از تو بی خبر
چون پی برد به تو دل و جانم که جاودان
در جان و در دلی و جان از تو بی خبر
.
دوبیتی زیبا در مورد خداوند
.
الهی تکیه بر لطف تو کردم
به جز لطفت ندارم تکیه گاهی
گرفتم دامن بخشنده ای را
که بخشد از کرم کوهی به کاهی
.
.
خوشا دل سپردن به عشق خدایی
ز قید هوس های دنیا، رهایی
خوشا از گناهان همه توبه کردن
به درگاه حق ، نیمه شب ، چهره سایی
خوشا بر فراز جهان پر گشودن
گذشتن ز خودبینی و خودنمایی

.

.

معبودا مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای آگاه و راضی کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نریزد !
.

اس ام اس درخواست از خدا

.
یارب ز شراب عشق سرمستم کن
در عشق خودت نیست کن و هستم کن
از هرچه ز عشق خود تهی دستم کن
یکباره به بند عشقت پابستم کن
.
.
آرزویی بکن ... گوش های خدا پره از آرزو و دستاش پره از معجزه ... آرزو کن ...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشه !
.
.
گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری ، غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی !

.

پیامک خداوند

.

یا رب تو کریمی و کریمی کرم است
عاصی ز چه رو برون ز باغ ارم است
با گریه اگر ببخشی ام نیست کرم
با معصیتم اگر ببخشی کرم است
.
.
الهی
در شگفتم از آنکه کوه را می شکافد تا به معدن جواهر دست یابد ولی خویش را نمیکاود تا به مخزن حقایق برسد !
خطا از من است ، می دانم ؛ از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام ...
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام ...
اما رهایم نکن ...
بیش از همیشه دلتنگم به اندازه ی تمام روزهای نبودنم !
.
.
وقتی عبارت "خدا را به یاد داشته باش" را می خوانم !
در ذهنم و در قلبم گزینه "همیشه" را برایش تیک میزنم ...
.

متن زیبا درباره خداوند

.
دلت را جایی حوالی خدا چهار میخ کن که با رفتن این و آن نرود !
.
.
ای خدای غریبان
از گوشه ی ابرها به درآی و جهان را بگو اینان جگر گوشه های یتیم زمین من هستند !
.
.
هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی ...
.

اس خدا همه جا هست

.
الهی ! در دل دوستان تو ، نور عنایت پیداست و جان ها در آرزوی وصال تو حیران و شیداست ...
چون تو مولا که راست ؟ و چون تو دوست کجاست ؟
.
.
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم ...
.
.
خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها
.

اسمس رفاقت با خدا

.
تا خدا هست ، دلی تنها نیست !
اسیر لطف خدا باش که بی خدا ، زندگی هرگز زیبا نیست ...
.
.
بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود ، راه ما جداست ...
ابرها هم هرچه می خواهند ببارند ، چتر ما خداست ...
.
.
چشم بسته هم میشود راه رفت و زمین نخورد اگر دستت در دست خدا باشد !
.

مسیج توکل و ایمان به خدا

.
خدایا ! مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نریزد ...
.
.
جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم ؟
رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست
.
.
بخشی از بزرگترین نعمت های خدا برای انسان ، بی جواب گذاشتن برخی دعاهای اوست ...
.

متن کوتاه و باحال درباره خدا

.
چه خدای عاشقی که گناه میخرد و بهشت می فروشد و ناز بنده میکشد ...
.
.
خداوند برای شنیدن صدای ما نیازی به فریاد ندارد ، ما برای شنیدن صدای او نیاز به سکوت داریم !
.
.
خدایا در دو راهی زندگیم تابلوی راهت را محکم قرار بده ، نکند که با نسیمی راهم را کج کنم !
.
.
در انتهای شب نگرانیهایت را به خدا بسپار و آسوده بخواب که خدا بیدار است !

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا 18 خرداد 1391 ساعت 20:13

سلام وخسته نباشید خدمت مدیر عزیز

دادش شرمنده ما کپی کردیم اما برا گوشی حلالمون کن .

خسته نباشی

سلام داش رضا!!!
واسه شما که مشکلی نداره، اسمس میزارم که شماها استفاده کنید ولی بعضی ها همینجوری میزارن توی سایت و وبلاگ که منظورم این دسته بودن! شما سروری!!!

سلام 30 خرداد 1391 ساعت 11:00

سلام مرسی بابت اس های قشنگی که گذاشتین

با اجازتون منم برای گوشی کپی کردم

حلالمون کن

خیلی کارت درستِ

یه بار هم گفتم کپی برای شماها آزاده ولی سایت و وبلاگ ممنوع!!!

سارا 29 تیر 1391 ساعت 16:06

همشون خیلی قشنگن.ممنونم

مرسی!

هستی 29 بهمن 1391 ساعت 15:11 http://www.super-star17.blogfa.com

سلام
خیلی نازن دمه شماجییییییییز
به ماهم سربزن

مرسی !

مهدیه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 12:50

حلال کنید منم در 1 پیج از شبکه های اجتماعی البته از این پست نه از پست قبل برداشتم
الان دیدم نوشتید کپی ممنوع دیگه نذاشتم
جسارتا چرا نباید بقیه هم بااین نوشته ها دلشان بلرزد و در صوابش شریک باشید؟

من کی گفتم ممنوع ؟؟؟
گفتم منبع رو ذکر کنید ، همین ! حالا اگه کسی ذکر نکرد دشمن ما نیست و مشکل خاصی هم پیش نمیاد ...

ارزو 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:07 http://arezu4.blogfa.com

سلام خیلی خیلی خیلی زیبا بود .. میخوام اگه اجازه بدین چندتاشو تو وبلاگم استفاده کنم البته ادرس وبلاگتونو حتما حتما درج میکنم .. خیلی خوشحال میشم به وبلاگ من بیاین ..

همش مال شما !

nafas 21 خرداد 1392 ساعت 06:45

ممنون
قشنگن
منم کپی کردم کامل بخونم
وب ندارم یا سایت
حلال کن
هرچندبه قبلیام گفتی؟

Amin 19 اردیبهشت 1394 ساعت 01:37

من تو پیج fb خودم گذاشتم!
خیلی قشنگ بودن
حلال کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد