فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

جمله و دل نوشته عاشقانه جدید خرداد 91

جدیدترین نوشته ها و متنهای عاشقانه و لاوی 91

کپی برداری برای سایتها و وبلاگها ممنوع !!!

.

و اما نبود دست هایت خود ماجرایی ست که آغازش ، پایان جهان است !!!

.

.

سـرخ میشـوی وقـتی میشـنوی "دوســتت دارم"
زرد میشـــوم وقـتی میــشنوم "دوسـتش داری"
چهـارشنبه سـوری راه انداخته ایم : سـرخی تـو از مــن ، زردی مــن از تــو ...

.

.

در باز و بسته شد ... حتما باز ، باد شوخی اش گرفته ...
ادای آمدنت را در می آورد !

.

.

بیـا هر دو باشیـم تا نقض کنیـم برای همیشه ...
یـکی بود و یکی نبود قـصه ها را ...

.

.

بعضی خاطرات مثل مینهای عمل نکرده توی روحت کاشته شده اند ...
با یک حرف می ترکانندت !

.

.

گر ز من بپرسن ؛ گویم : بهار هم بی تو زیبا نیست ؛ بهارم تو بودی !
در خزانت میسوزم !

.

.

فراموش کردن تو هنر میخواهد و من بی هنرترین انسانم !

.

.

دیدی که ســخت نـــیست ، تنها بدون مـــن ؟
و صبح میـشود ، شب ها بدون مــن !
این نــبض زندگی بــی وقفه میزند ...
فرقی نمی کند ، با مــن یا بدون مــن !!!
دیــروز گرچه ســخت ... ! امروز هم گذشت ...
طـوری نمی شود فــردا بدون مـــــــن !!!

.

.

میگن هیچ عشقی تو دنیا ، مثله عشقه اولین نیست
میگذره یه عمری اما ، از خیالت رفتنی نیست
داغه عشقه هیچکی مثله ، اونکه پس میزنتت نیست
چقده تنهاشی وقتی ، هیچکسی هم قدمت نیست

.

.
چقده سخته بدونی ، اونکه میخوایش نمیمونه
که دلش یه جایه دیگست و همه وجودش ماله اونه
چقده برای اونکه ، جون میدی غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم ، بگه میخوام که نباشی

.

.
مــن رو بـه تــو ، در بـه درِ جـاده هایـم !!!

.

.
جـدایــی  آنـــقدر هـــا هــم کــه فکـــر می کنــی تلـــخ  نیست !
اگــر هنــوز حــرف هــای مــن را بــاور نــــداری ، از "نـادر و سـیمین " بپـــرس کـه از تـمام دنیــا جایـزه گرفته انـد !!!

.

.
می گـفتـی گـذشته ها گذشته  !
نیستــی بـبینــی مـن هنــوز غــرق  گذشته ای هسـتم که نمیـگذرد ...
.

.

فیــزیـک بعدهــا ثابـت میکنـد در روزهـای بــارانی جــای خـالـی آدم هــا بزرگتـر میشود !

.

.

انــتـــظــار ... شش حرف و چهار نقطه ... کلمه ای کوتاه امـــا ...

.

.
سـال ها از پی هم می آیند و می روند و خاطرات کمرنگ و مه آلود می شوند ...
اما بـــهـــار تصویر امیـد دوباره دیدن تـــو را رنگ آمیزی می کنــد ...

.

.

بـغــض هایت را بـرای خــودت نگـه دار ...
گـاهـی سبک نشـوی ، سـنـگـیـن تــری ...

.

.

تمام طعم لــذت با تـــو معنی می شود وقتی تعبیر عسل ترین رویـا ، آغوش تـــو باشد !

.

.

مسافر ، مسافر است ...
وقت استقبال هم می دانی که یک روز باید بدرقه اش کنی ... پس دل نبند !

.

.

دلم میگیرد وفتی می بینم تو تمام شعر های من بودی و من جوکی برای خنده هایت !
.

.

چه تجارت ناشیانه ای بود ...

آن همه نازی که من از تو خریدم !!!
.

.

اینقدر به زندگی اَم سرک نکش !

کوتاهتر از خوابهای من دیواری ندیده ای ؟

.

.

هوا خوب یا بد فرقی نمی کند ...

به هوای "تو" من نفس می کشم هنوز !!!

.

.

هر چقدر بیشتر میخواهمت دورتر میشوی ...

برگرد ، قول میدهم دیگر دوستت نداشته باشم !

.

.

دوباره عاشق شدن مثل فتح اورست با دمپایی میمونه !

.

.

دل اتفاقی ترین اشتـباه دنیاست !!!
بسته میشود آنــجا که نبـاید و کنـده میشود از جایی که نباید !

.

.

نرسیده به بعضی خاطره ها ... باید بنویسند : آهسته به یاد بیاورید ... خطر ریزش اشک ...

.

.

دلم در بند دلدار است جز او عشقی نمی خواهم
تمنایی از او دارم ، جز عشق چیزی نمی خواهم
من از دریای عشق او فقط یک قطره می خواهم

.

.

معلم برای سفید بودن برگ نقاشیم تنبیه ام کرد و همه به من خندیدند ...
اما من خدایی را کشیده بودم که همه میگفتند دیدنی نیست ...

.

.

یه وقتـایی باید گوشیـتو خامـوش کنی تا ببیـنی کیـا نگرانـت میشـــــن !!!

.

.

چه 13 باشه چه یه روز دیگه ...
وقتی سهم من از تمام این روزها "نبودنت" باشد ؛ نحس است روزها ...

.

اینم سری قبلی :

دلنوشته و متن عاشقانه فوق العاده زیبای خرداد 91

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان 10 خرداد 1391 ساعت 09:25

سلام
خدا قوت، واقعا خسته نباشی
مثل همیشه فوق العاده بود...
لذت بردیم...
حال کردیم...
دمت گرم ...
یا علی

قربون تو داش احسان!

یاس تنها 10 خرداد 1391 ساعت 11:13 http://hamta73.persianblog.ir

مث همیشه زیبا و قشنگ...........عزت زیاد مشتی
کارت درسته

قربان شما، روزت بخیر!

ممنون قشنگ بودن
به روزم

تشکر!

maryam 24 تیر 1391 ساعت 23:49

خیلی خیلی خیلی قشنگه.یه دنیا ممنون

ممنون!

... 20 شهریور 1391 ساعت 09:52

ممنون .
واقعا خوب بود لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد