فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

دوتا جک درباره ایرانسل

ایرانسل در آینده ای نزدیک :
مشترک گرامی چه خبر ؟ مامان بابا خوبن ؟ علی کوچولو چه طوره ؟ الهی ایرانسل قربونش بره ...
مشترک گرامی با 648200 ریال شارژ دیگه برنده 150 تومن شارژ داخل شبکه شو !
مشترک گرامی چته ؟ چرا تو فکری ؟ عاشق شدی ؟ آخه بدبخت با این وضع گرونی کی عاشق میشه ؟ ها ؟
مشترک گرامی تو مسابقه ما شرکت کن با 20 لیتر بنزین جایزه بزن برو شمال عشق و حال !
مشترک گرامی یه طرح دارم بهاره : یه سیم کارت بخر ، یکی ببر ، یکی میارم در خونتون ، یکی میدم به عموت یکی هم واسه عمت !

.

.

ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم !
به جون مامان صاحابت ADSL دارم ، وایمکس نمیخوام !
صبح به صبح ، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن !
موبایل بانک نمیخوام ! اینقدر واسه هر چی تبریک نگو !
نکن برادر من ! ‌نکن پدر من !
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم ؟ بابام گرفته ؟ ننم گرفته ؟ کی گرفته ؟
چی میخوای از جوووون من آخه ؟
دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار ...
آخه بی انصاف خط من که همراه اوله !

نظرات 1 + ارسال نظر
mahboobgoodarzi 21 خرداد 1391 ساعت 20:35

به خدا تو منو دیوونه کردی هرروز یا چن روز یه بار میشینم جلو کامپیوتر انقد بلند بلند میخندم همه میان میگن دختره دیوونه شده شوهرم که دیگه قاطی کرده میگه یا پای کامپیوتری یا تعریفشو میکنه


خلاصه سلب آسایش میکنی دیگه؟!؟! من جای اطرافیان بودم کامپیوترو به نشانه اعتراض از پشت بوم ارسال میکردم به نقطه ثقل کوچه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد