فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

فقط اس ام اس و پیامک و مسیج

اس ام اس های جدید و گوناگون و توپ و باحال و پیامک روز و مسیج های قشنگ و جالب

اس ام اس عاشقانه تیر 91 مخصوص اس بازی

به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا…
نه نه مثل آدم به هوا…
.
.
تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !
.
.
میان مشغله هایم گم شده ام ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست…
.
.
شیرین تر از عسلی / شورتر از نمکی / قرمزتر از خونی / عزیزتر از جونی
.
.
تو را با ط دسته دار مینویسم
تو با همه فرق داری !
.
.
مقصد مهم نیست، مسیر هم مهم نیست، حتی خود سفر هم چندان مهم نیست؛ همسفر خیلی مهمه…

.

.

گفت : دوستت دارم
گفتم : دوستت ندارم
این دروغ به آن دروغ در !
.
.
دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد !
.
.
ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ…
ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ… .
.
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ، ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ !
.
.
اینجا رادیو “دل” است، صدای مرا از عمق “قلبم” میشنوید، این یک SMS نیست، یک “احساس” پاک است که میگوید “فراموشی در مرام ما نیست”
.
.
اگه دیدی کویرم، بیایی جون میگیرم
اگه دیدی بهارم، تو قلبم تو رو دارم
.
.
نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود…
فقط دوستت دارم، همین…
.
.
توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است !
.
.
سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری…
.
.
آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست
.
.
او ضمیر مفرد غایب نیست، او همه دنیای من است…
.

مطلب کامل رو توی سایتمون دنبال کنید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد